Gå til innhold

Enda mere FS treff

Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Ja nå har stormen etter helgas FS treff stilnet litt av, å jeg har fått evaluert dette treffet å lest MASSE reaksjoner som er kun positive reaksjoner!

Jeg har jo allerede påtatt meg å arangere et nytt treff i Bodø om tre fire månder! Men jeg har bestemt meg for å ikke å gi meg der. Jeg har satt meg ei målsetning om å få til et landsdekkende FS treff innen utgangen av 2005.

Som dere skjønner, er målsettninga å samle simmere ifra hele landet, å da vil Bodø ikke være aktuel lokalisering. da satser jeg på en lokalisering som er mest mulig midt i Norge, da faller jeg automatsisk inn på Trondheim som en nartulig plass.

Så nå søker jeg etter persjoner som er voksen nok i Trondheimsregionen som er villig til å ta i et tak, og som samtidig skjønner at dette vil bety mye arbeide, mye motgang, men som ikke gir opp med første nei, men som jobber like bra etter et nei inntil vi har lyktes til å få istand dette treffet.

Den eller de som melder seg skal være over 18, helst over 25, å ha litt erfaring med organisering, sammtidig som du har evnen til å samarbeide over lengre tid der vi jobber hvær for oss i forsjelig landsdel.

Ser fram ti et givende samarbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go idee. Hadde vært meget hyggelig å truffet på de andre simmerne her i landet og forumet real. Men siden du tenker på Trondheim, så hvorfor ikke ta det med det allerede oppblomstrende treffet der som Ivar Skaustad allerede har sagt seg muligens villig til å fikse eller sammarbeide om? Hvis da trønderne vil ha oss andre banditter til landsdelen sin ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...