Steinar Grindstein Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei! Da er alt klappet å klart til årets store FS treff i Bodø! Undertegnede er i lokalene ifra ca kl 18 i ettermidag, og noen timer framover! Dagen i dag blir kun brukt til rigging av utstyr osv. INGEN FLYGING. Jeg satser på å være tilbake i lokalene ca kl 10 på Lørdags formidag, å da er det bare å stille mannsterk opp ! La oss få gjort dette til en årlig foretredelse Etter kl 1430 vil jeg kun være tilgjengelig på 48149933, Så skulle det være noe dere lurer på, ja så er det bare å ta kontakt! Da kan jeg ikke annet en å ønske samtlige hjertlig velkommen til Skaug Skole i Bodø for å delta på FS treffet 2004 PS!! Håper å se så mange som mulig av dere i løpe av helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Litt mere info om Skaug. For dere som ikke er kjent i området så er innkjørininga til Skola ca.50 m etter butikken som ligger på høyre side,du kommer så til en fartsdump og svinger rett inn til venstre etter at du har pasert den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 har et spørsmål av mere privat interesse.. ligger Skaug langt unna selve Bodø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det ligger mellom 15 og 20 km unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ok folkens! da er fs genralen i Salten kommet seg hjem å sitter ved pcn til dama å skriver dette! Joda nå er vi kommet godt i gang! Men dette at det var biler inne på området å at det gikk folk ut å inn av bygget var vist litt for uvanlig for en eller flere av naboene, så pluttselig kom det en politipatrulje innom for spørre hva vi drev med Fikk til svar da jeg hadde svart på deres spørsmål at det var et positift å fint tiltakk jeg hadde satt igang Så litt mere praktisk info til de av dere som skal komme i morra å søndag! Husk å ta med skjøteledning med nok kontakter til å dekke ditt behov til datautstyret ditt. Enkelte av de som kom i dag hadde for få kontakter. Ta med ei pute eller lignende som du kan legge på stolen, vist ikke kan jeg garantere deg ei helg med MYE tresmak i r...!! Undertegnede åpner dørene kl 10.00 lørdag! Peppez beskøet tar vi i 19 tiden! Vi får bli enige da om vi skal dra tilbake til Skaug, eller om vi skal dra hjem etter Peppez Pizza , for så å møttes kl 11 igjen på søndag. Det vil IKKE under noen omstendigheter bli gitt tilatelse ifra meg til at en eller flere skal være der over natta! dette av flere grunner som vi kan ta opp på Lørdag. Til slutt vil jeg bare ønske alle velkommen til ei flott helg på Skaug Skole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Politiet??? !! Æ veit fa fan om æ kan kom sånn egentlig!!! Jauda. vi kjæm. Æ og Espen har leid inn Nordlanskrana til å monter vårres kraftverk, levert av 2 stk semi's kl 12.00!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det ligger mellom 15 og 20 km unna. Sånn ca Tverrlandet? Har bodd to år i Isbjørnveien på Mørkved. Og Mørkved lå sånn ca 10km uttafor Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Lars!! Følg siltinga til Kjerringøy! Det er ca 20 km igjen nor du tar av mot Kjerringøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 ukai.. 20km den veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 ukai.. 20km den veien Ja du får ta deg en tur innom i morra Lars. Om ikke medPC så kan du jo være med der og se.... hehe hadde jo besøk av Ernst K Furuhatt som stillet uten datamaskin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 nå sitter jeg i Vadsø da så har ingen planer om å dra 130mil for å komme meg til Bodø med det første da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.