Gå til innhold

Scandinavian Fly-in flyttet til onsdager?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Mulig dette er en sak som har vært tatt opp både her på forumet og på VACCSCA sitt forum, men den har iallefall passert meg uten at jeg har hørt noen ting om dette.

Ifølge VATSIM Event Calender er det fly-in i Scandinavia i kveld, trodde dette var på torsdag og søndag?

Noen som kan svare på om dette er en feil eller om det faktisk er flyttet til onsdag, hadde i såfall vært greit å informere flygelederne om dette siden reklamen sider følgende: "Scandinavian-flyin, 17:00 - 21:00 UTC, Expect fully staffed airspace!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar, dersom du ser på HELE eventkalenderen så er det vårt faste "flyin" som går hver søndag og onsdag. Onsdag er en prøvedag for å se hvor populært det er å ha slike faste "flyin" gående.

 

Her skrev jeg feil, det skulle være torsdag og ikke onsdag. Og innlegget på eventkalenderen blir endret til torsdag, det var lagt inn feil der også.

 

Konklusjon:

Det er faste flydager på søndag og torsdager. Dette er flyin som går fast og det er opp til de som vil være ATC å bemanne posisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...