Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Mulig dette er en sak som har vært tatt opp både her på forumet og på VACCSCA sitt forum, men den har iallefall passert meg uten at jeg har hørt noen ting om dette. Ifølge VATSIM Event Calender er det fly-in i Scandinavia i kveld, trodde dette var på torsdag og søndag? Noen som kan svare på om dette er en feil eller om det faktisk er flyttet til onsdag, hadde i såfall vært greit å informere flygelederne om dette siden reklamen sider følgende: "Scandinavian-flyin, 17:00 - 21:00 UTC, Expect fully staffed airspace!" Siter
Stian Nilsen Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Men, nå er det bare tirsdag idag da... Siter
Einar Halvorsen Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Ivar, dersom du ser på HELE eventkalenderen så er det vårt faste "flyin" som går hver søndag og onsdag. Onsdag er en prøvedag for å se hvor populært det er å ha slike faste "flyin" gående. Siter
Kristian B.bood Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Trodde det var Søndag og Torsdag man ble enige om at det var fast fly-in jeg og at det var disse dagene som var på "prøve"? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Hadde forstått det slik at søndag var fast flyin dag, mens torsdag var "prøvedag", men kan ikke huske å ha lest noen plass at det var onsdag istedet.. Greit å få litt klarhet i ting. Siter
Hans Utne Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nå er det flere enn Ivar som er forvirret Hvis noen tar en titt på forsiden til VACC SCA web, så finner man: Scandinavian Weekly Fly-In - Join us and fly high! Every Sunday 17.00-21.00+ UTC. Så, HVA ER KORREKT?? Mvh Siter
Einar Halvorsen Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Ivar, dersom du ser på HELE eventkalenderen så er det vårt faste "flyin" som går hver søndag og onsdag. Onsdag er en prøvedag for å se hvor populært det er å ha slike faste "flyin" gående. Her skrev jeg feil, det skulle være torsdag og ikke onsdag. Og innlegget på eventkalenderen blir endret til torsdag, det var lagt inn feil der også. Konklusjon: Det er faste flydager på søndag og torsdager. Dette er flyin som går fast og det er opp til de som vil være ATC å bemanne posisjoner. Siter
Hans Utne Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Einar, Ref mitt innlegg over, kanskje på tide at VACC SCA også får oppdatert sin hovedside, da det der KUN snakkes om søndag? Dette primært fordi mange IKKE går videre til forum/etc for å finne info som allerede er plublisert på forsiden? Mvh Siter
Einar Halvorsen Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hans Ja det kommer det også så snart webb-folka får kommet hjem fra jobb og får gjort jobben. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.