Christian Sager Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Da skal jeg ha en trenings kveld til. Nå er det fredags kveld som gjelder Flyplassen er ENVA, og mange fly ønskes.. Treningen blir fra ca 20.30 lokal tid. Kan du komme og fly???? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hva skal du med trening som er så flink? Neida, jeg fleiper ikke med deg. Har bare positive "opplevelser" med deg og det gjelder langt fra alle. Og jeg skal selvsagt gjøre mitt for at du skal få en travel kveld Hva vil du helst ha? Et lite småfly som svirrer rundt flyplassen og lager krøll, eller store fugler som flyr til og fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja,det kunne vært artig å prøvd seg.Har lastet ned "må ha"pakken fra AVSIM.Har begynt installasjonen,men det stoppet opp.Har fått tilbud fra en online pilot til å evt hjelpe meg.Hadde tenkt å forsøke meg sist helg,men det kom andre ting i veien. Har fri hele fredag,så man får prøve å få ting på plass,slik at en rookie kunne forsøkt seg. En som bare har fløyet offline og med default fly. Har da noen hundre timer der da:-) Asbjørn Furu AFIS*n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tja, vi får se om LN-HOF ikke får ta noen landingsrunder så får vi begge litt trening den kvelden. Vi skal se hva vi får tid til, helgen er kort og uken er lang, om å gjøre å bruke fritiden fra skolen så fornuftig som mulig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Da skal jeg ha en trenings kveld til. Nå er det fredags kveld som gjelder Flyplassen er ENVA, og mange fly ønskes.. Treningen blir fra ca 20.30 lokal tid. Kan du komme og fly???? På forhånd takk du er jo god. skal nok komme og se. kan ikke få flydd enda. pc proplem men skal bli fiksa over helga. kanskje før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tja, vi får se om LN-HOF ikke får ta noen landingsrunder så får vi begge litt trening den kvelden. Vi skal se hva vi får tid til, helgen er kort og uken er lang, om å gjøre å bruke fritiden fra skolen så fornuftig som mulig! Legg inn et par timer ekstra, så blir du med LN-NPQ oppover Helgelandskysten etter noen landingsrunder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hva skal du med trening som er så flink? Neida, jeg fleiper ikke med deg. Har bare positive "opplevelser" med deg og det gjelder langt fra alle. Og jeg skal selvsagt gjøre mitt for at du skal få en travel kveld Hva vil du helst ha? Et lite småfly som svirrer rundt flyplassen og lager krøll, eller store fugler som flyr til og fra? Eller store fugler som lager krøll? neida kommer nok sikert skal du se Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tja, vi får se om LN-HOF ikke får ta noen landingsrunder så får vi begge litt trening den kvelden. Vi skal se hva vi får tid til, helgen er kort og uken er lang, om å gjøre å bruke fritiden fra skolen så fornuftig som mulig! Legg inn et par timer ekstra, så blir du med LN-NPQ oppover Helgelandskysten etter noen landingsrunder ? Hehe, ingen dum ide, men er ikke spessielt keen på natt VFR i simulatoren. Men vi kan jo kanskje ta en VFR tur når det er lyst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ja ja jeg kommer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hehe, ingen dum ide, men er ikke spessielt keen på natt VFR i simulatoren. Men vi kan jo kanskje ta en VFR tur når det er lyst? Kan jo alltids fly før mørkets frembrudd. Eventuelt BOO-TRD og avslutte med noen landingsrunder på Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ingen dum idè det Børge! Snakkes nærmere om dette på MSN vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Slik det ser ut nå så må jeg desverre melde avbud i morgen. Skal til pappa der jeg ikke har tilgang på flightsimulator, dessuten får jeg vist besøk av ei meget koslig jente. Men jeg lover deg Christian, når det kommer til hovedtesten så skal jeg være der for deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ok Ivar,du får kose deg med den "koselige jenta" da,og finn på noe tull da.. Blir sansynligvis å ta meg en tur til Nice denne fredagskvelden. See y Cristian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Vil bare rette en takk til de som fløy i kveld;) hadde 7 Movements og 1 Emergency Tusen takk for trafikken. Vi snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vil bare rette en takk til de som fløy i kveld;) hadde 7 Movements og 1 Emergency Tusen takk for trafikken. Vi snakkes! Beklager at jeg ikke kunne komme. skal nok prøve å komme neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vil bare rette en takk til de som fløy i kveld;) hadde 7 Movements og 1 Emergency Tusen takk for trafikken. Vi snakkes! øhhh du skrev klokken 20.04 og da var jo ikke treninga starta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Heisann. Da hr jeg fått meget god hjelp av en viss mann på ENSK til å komme meg online på VATSIM.Var endel å ordne med,men til slutt kom vi online.Takk også til den unge og greie controller på...tror det var Bergen.Har laget meg ei lita huskeliste,så hvem vet neste gang det er treningskveld. Er vel bare å kaste seg ut i det.Takk igjen til "LN-OES". Var en forholdsvis ny verden for meg i allefall Er en viss mulighet at ATC kan komme til å bli "plaget"av meg ja. Ha en flott helg alle Asbjørn Furu AFIS'n LN-AFU/Orbit63 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.