Jan Tore Elvheim Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Kom over denne linken på forumet til ASRC( ASRC ) Den er vert å ta en titt på: Advanced web Stripbay 2.2 Siter
Arne Brathole Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Stilig! Greit når en er APP/CTR og ikke får FP på Sq Standby folk! Siter
Einar Halvorsen Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Dærsken, denne likte jeg. Gjett hvem som nå vil ha strippene på skjerm nr 2. Dette skal bli morro. Tenk under et flyin da gitt. Neste punkt er dersom flere blir flinkere til å planlegge flightene sine og legge disse inn her: VATSIM flightplan Sjekk også her: Pilot Resourcenter Siter
Geir G Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Heisann! Et veldig flott program, men av og til får jeg en feilmelding "Microsoft Internett Explorer kan ikke åpne http://aws.x-file.de/main.php Nedlastingen av siden vil bli avbrutt" Så kommer "Siden kan ikke vises" siden... Skjer av og til dessverre, må jeg være inne i Servinfo samtidig eller hva? Geir Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Får det av og til eg og, men trykk F5/oppdater så går det nok etter kvart Siter
Gunnar Grønlien Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Programmet funker veldig bra for innkommende fly, men på utgående kan det ta litt tid før flightplan blir oppdatert. Mange ganger er pilotene komt til å spørre om IFR klarering lenge før FP har blitt oppdatert i programmet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.