Gå til innhold

ENGM-LEPA-ENGM - GALSKAP?????????????????????


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Og visst ble det ikke en fin tur.

hehe, såppas fin at jeg flyver enda! ""

 

Dagen startet med ENGM-ENHD med Fokker50

Deretter ENGM-LEPA (MD80)

for så å fly LEPA-ENGM (MD80)

 

Og nå var meningen å fly Gardermoen - Palermo (B747)

Men NEI da

 

Bestemte meg nå for å Redirecte til Cairo ""

 

Har nå sittet og spillt i 13 timer og 30 minutter.

Det har gått i ett med å fly og sitte ATC som jeg fikk litt tid til tidligere i kveld.

 

Er dette galskap? (Jeg måtte bare spørre)

 

 

PS. Har 3 timer og 30 minutter igjen av flighten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian.... det du gjør er galskap ja helt enig med Tom Arne der hehe ble med fra Charles de gaule med 747 fra Air France... men satt han ned på night stop på ENGM ja.... var alt for trøtt til og fortsette.... men du Christian.... da vi kom inn i Norsk luftrom så kom du farsken meg rett inn i baken min!!!! """""""""" men så vet jeg jo det da at flyene hakker...... men en annen ting plutselig datt du ned fra FL200 til FL150 rett ned!.... og det så ut som du ikke hadde kontroll over flyet i det hele tatt...... bare nevner det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cristian og Tom.

 

Jeg kom og dro like fort ""

fs klikka rett og slett, gadd ikke å begynne på nytt igjen "" Mye som skal gjøres vettu.

Kanskje jeg tar turen fra Mallorca og opp igjen i morgen, hvis jeg ikke sitter fast på vnas sin server eller flyr rundt omkring i skandinavia "" er sikkert mye liv på vatsim i morgen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Kristian:

 

Hvor lang tid brukte du fra Paris opp til oss ved Danmark?

Hvilket Mach point hadde du forresten?

Det var hvertfall litt av en fart på 747en, og nede i 8000 fot!!!

Synes du virkelig ikke det er rart noen reagerer?

 

Hva så om vi fikk lyst til å sjekke om du hadde Ignore Crash på?

Det var hvertfall sinnsykt morsomt på voice kanalen vi var på når vi bytta til F16 og F14.

 

 

Hadde forresten full kontroll på flyet, som Btw. ble til et F14 før alle de syke manøvrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Kristian:

 

Hvor lang tid brukte du fra Paris opp til oss ved Danmark?

Hvilket Mach point hadde du forresten?

Det var hvertfall litt av en fart på 747en, og nede i 8000 fot!!!

Synes du virkelig ikke det er rart noen reagerer?

 

Hva så om vi fikk lyst til å sjekke om du hadde Ignore Crash på?

Det var hvertfall sinnsykt morsomt på voice kanalen vi var på når vi bytta til F16 og F14.

 

 

Hadde forresten full kontroll på flyet, som Btw. ble til et F14 før alle de syke manøvrene.

ja må inrømme at jeg hadde 524kt i 8000ft og dette var p.g.a at throttelen hang seg opp..... men fikk kontroll over flyet til slutt men det med at jeg holdt 5200 i gs er HELT PÅ JORDET!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Kristian!

Ikke ta dette personlig, men jeg syns du bør se å komme deg vekk fra VATSIM, og det så fort som mulig! Har aldri opplevd en som aldri kan forstå, eller lære! VATSIM er for simmere som ønsker å gjøre FS så realistisk som mulig, og når du hele tiden kommer med dine unnskyldninger om at throttlen hang seg opp, og "pappa måtte ha PC`n" så senker du standarden på VATSIM! Tror nok de fleste hadde blitt glade om du hadde forlatt VATSIM, og heller lært deg hvordan man flyr, i steden for å leke erfaren FS pilot, med throttler som henger seg opp, eller hijackere som må ha flyet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Kristian!

Ikke ta dette personlig, men jeg syns du bør se å komme deg vekk fra VATSIM, og det så fort som mulig! Har aldri opplevd en som aldri kan forstå, eller lære! VATSIM er for simmere som ønsker å gjøre FS så realistisk som mulig, og når du hele tiden kommer med dine unnskyldninger om at throttlen hang seg opp, og "pappa måtte ha PC`n" så senker du standarden på VATSIM! Tror nok de fleste hadde blitt glade om du hadde forlatt VATSIM, og heller lært deg hvordan man flyr, i steden for å leke erfaren FS pilot, med throttler som henger seg opp, eller hijackere som må ha flyet...

 

 

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...