Gå til innhold

Trening på torp 28.sept.


Fredrik Bjørnebekk

Anbefalte innlegg

Takk til dere som stilte opp, beklageligvis ble det lite controllering fra oss (ins og Fredrik). Dette skyldes til å begynne med litt problem med voicen, og etterhvert ble det en gjennomgang av teori, samt bruk av ASRC.

 

Dette tok sin tid og kvelden gikk så altfor fort..... (som vanlig når man holder på med denne hobbyen....)

 

Men neste Tirsdag er vi plass igjen, og da skal ikke jeg(INS) "ødelegge" for at Fredrik skal få prøve seg. Jeg håper dere er like velvillige til å stille opp da og gi han noen reale svettetokter....

 

Ser dere på Torp 5. Okt Kl 20.00 ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja fikk da tatt en liten VFR tur til ENJA... og det i siste liten for da jeg skulle tilbake til ENTO hadde jeg en vind på 350 at 23kt G 54kt og jeg brukte Super Cub.... jaja håpa at du lerte noe i dag Fredrik... og til deg Jarl hvis det egentlig ikke var noe kontrolert luftrom der koffer hadde han Farris app sin frekvens på ogv primary..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...