Gå til innhold

Jagerfly over Stavanger!


Bjørn Erik Hansen

Anbefalte innlegg

*host*

 

Syns jeg hørte noen som sa at det ikke skjedde noe i Bodø? Her ser vi i det minste F-16 til alle døgnets tider uten at det er et mirakel..

 

Jeg er da glad for at jeg ikke bor i Bodø. F-16 er da ikke så spennende når man har sett og ikke minst hørt dem noen ganger (?)

 

Og ja, siden vi ikke har noen jagerflyskvadron stasjonert her i Stavanger kan jeg faktisk godt forstå at noen synes det er litt spesielt når to F-16 en sjelden gang stryker over hustakene her nede. For disse to fløy l a v t ""

 

Nemlig! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da glad for at jeg ikke bor i Bodø. F-16 er da ikke så spennende når man har sett og ikke minst hørt dem noen ganger (?)

 

Og ja, siden vi ikke har noen jagerflyskvadron stasjonert her i Stavanger kan jeg faktisk godt forstå at noen synes det er litt spesielt når to F-16 en sjelden gang stryker over hustakene her nede. For disse to fløy l a v t ""

 

Nemlig! ""

 

Du må nesten sette svaret mitt i sammenheng med denne diskusjonen.

 

Forøvrig blir man da aldri lei F-16 ""? Greit, nå bor jeg i utkanten av byen så jeg er vel ikke den som skal rope høyest "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det flyr F16 over en by, har vel ikke noe med hvordan selve byen er?

 

Det er et rent definisjonsspørsmål. Jeg snakket om "hva som skjer" i byen, ikke "hvordan selve byen er". Men jeg tror vi lar den diskusjonen ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...