Christian Sager Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ny tur til Palma De Mallorca. Lørdag 11.09 Departure ca 1800 lokal tid retur samme kveld. noen som føler for en 3 timers flight? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vi får se om jeg tar meg tid til å bli med fra Frankfurt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg får se, har litt problemer med innlogginga til MyTVA, men hvis det løser seg er det klart jeg må ta en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Departure framskynnet til Kl. 1700!!!!!!!!!! Noen som er med? kommer til å bli på voice: rw.avsim.net/mytva og logger opp ca 1 time før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Christian, jeg fikk akkurat en telefon fra ledelsen i Britannia Airways og de ber meg bistå MyTravel i kveld. Noen som vet årsaken til at det er så mange turister som skal fra Oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 hvem vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 1700?!?!?! hakje tid.... eller er dette UTC time? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Departure ca 1800 lokal tid Departure framskynnet til Kl. 1700!!!!!!!!!! 1700?!?!?! hakje tid.... eller er dette UTC time? Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Da var vi godt og vel airborne. Entrer danmark akkorat nå. Ivar som flyver med sin Bluescan 737-400 og jeg med en A320 My Travel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Da kommer vel PKJ straks med sin Boeing 737 i mach 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Da kommer vel PKJ straks med sin Boeing 737 i mach 2 Hmmm, Julian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 hehehe.. burde vel kanskje ikke sagt dette, men det blir retur på meg rett etter at jeg har landet der nede. må bare slippe av pax, tanke opp så blir det retur. håper å være tilbake i norsk luftrom før kl. 00.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hehe, du kunne ikke dy deg Julian? Jeg blir nok ikke med tilbake til Norge i kveld, får ikke tid til det, men vi får se om jeg tar meg frihet til å fly hjem igjen i morgen. Takker til Torfinn, Kristian og Patrick for flott service på Gardermoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 der sa du det ivar. Takker dere som satt ATC i norge når vi tok av;) kanskje noen drister seg til å være online når jeg kommer tilbake i kveld også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 nei jeg kommer nok ikke i mach 2..... men jeg tar av hvert øyeblikk fra Frankfurt kurs mot LEPA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Takker for en kjempefin tur nedover Ivar. alt gikk meget bra bortsett fra 1 episode som vi ikke trenger å nevne Har satt snuten nordover mot Gardermoen igjen, og regner med å være nede rundt kl 24.00 lokal norsk tid. finnes det en ATC eller 2 der da tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jo takk i lige så Christian, gleden var på min side! Får se om jeg setter nesen nordover i morgen en gang, vi var jo forresten ganske heldig i dag, litt av en solnedgang vi fikk med oss like før landing på Palma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.