Martin Svarstad Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei Jeg er ny på VATSIM og holder fortsatt på med å lese den basiske pilot opplæringen. Men da jeg begynte å innstalere programvarer, fant jeg ikke fs9.cfg filen som skulle ligge i ...microsoft games\\fs9 hvor jeg skulle legge til noen setninger for SBhost innstaleringen. Har noen andre funnet den filen? I såfall HVOR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Petter Hovland Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvilket oprativsystem bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg bruker fs2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 han spurte hvilket operativsystem PCen din bruker.... Windows XP osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Der dreit jeg meg litt ut vel. Jeg har windows xp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvorfor ikke ta et søk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sitat fra Stian Nilsen sitt innlegg: Start>Kjør> %appdata%\\microsoft\\fs9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 takk stian, trengte den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walter Sørensen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Den ligger i mappen: Documents and Settings\\"Dit navn"\\Application Data\\Microsoft\\FS9 og der finder du også din scenery.cfg fil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Husk at du må merke av "vis skjulte filer, og mapper". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 takk stian, trengte den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.