Søren Møllegaard Sørensen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hej. Er der en som ved om der findes en database her på internettet med oplysninger om ILS frekvenser for alle flygepladser. Helst en man kan kopiere til sin computer. Hilsen Søren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Her Kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søren Møllegaard Sørensen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hej Christian. Nej den database kan jeg ikke bruge, Det skal være en database som jeg kan downloade til min computer og så bruge den derfra uden Internetadgang. Jeg skal bruge ILS frekv. - Banediection. Hilsen Søren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Skal du laste ned fra internett, så må du ha internett. Holdt på å le meg fillete når jeg så innlegget om å laste ned fra nettet uten tilgang til det . Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Din dysleksi gir deg tydeligvis mye moro i hverdagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du kan også kjøpe et program, som heter FS Comander. Det er et flott ptogram, som er enkelt å bruke . Og jeg har ikke dysleksi. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Antar at vi her snakker om modembruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Nå skal jeg være flink på hjelpe du kan laste ned en database som inneholder informasjon om flyplasser Blant annet ILS frekvenser HER Programmet heter kneeboard data Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søren Møllegaard Sørensen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hej Ståle, Det var lige det program jeg skulle bruge Jeg har ADSL forbindelse men vil gerne have programmet liggende på en anden computer så jeg kan undersøge ILS frekvensen for den bane jeg skal lande på uden at afbryde FS for at se frekv. Jeg syntes det var rart at have databasen liggende på computeren uden at skulle være afhængig af internettet. Mange tak, Søren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hej. Er der en som ved om der findes en database her på internettet med oplysninger om ILS frekvenser for alle flygepladser. Helst en man kan kopiere til sin computer. Hilsen Søren... Hva skal du med det? Du har jo alle frekvensene inne i FS, i mapet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søren Møllegaard Sørensen Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hej Stian. Det ved jeg godt men for at se i den datadase må man stoppe flyvningen mens man kigger og det syntes jeg er irriterende derfor vil jeg bruge min bærbare computer til at slå ankomstlufthavnen op og se ILS frekvenserne. PS. Jeg har ikke FS9 på den bærbare. PS-PS. Jeg kan ikke finde filen i FS9 som indeholder oplysninger om ILS. Håber at det var svar nok Hilsen Søren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.