Kristoffer Rivedal Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 På søndag klokken 20:00 og utover har jeg min praktiske test for student rating på Flesland. Det hadde vært greit om et par stykker med litt tålmodighet med en ny kontroller hadde giddet å stille opp. Siter
Christian Sager Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Går ut fra at ENZV_APP kommer, så kan jeg kanskje ta ENVA eller ENAL slik at flyene har noen plass å fly til;) ellers blir det kanskje en flight på meg også!! Lykke til Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Joda må la seg gjøre.Tålmodighet har jeg nok av,da jeg er fersk vatsim pilot. Lykke til! Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 Da vil jeg takke de som møtte opp, og beklager for småfeilene mine.. Og i kveld feires det for bestått test. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Fint. Gratulerer! Småfeil gjør vi jo alle. Hovedsaken er at du er "klarert" for videre læring . Nå må det ikke bli så mange ATC-er at det blir mangel på piloter . Kjempefint at du besto, men du må få deg mulighet til i alle fall å motta voice. Selv om det går greit å lese, er det litt tungvint å måtte skrive tilbakemeldingene Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Beklager at jeg ikke kunne stille opp, hadde litt å gjøre før skolestart i morgen tidlig. Ønsker deg til lykke med bestått test, og ser fram til å få landingsklarering fra deg i den nærmeste tiden! Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. august 2004 Forfatter Skrevet 23. august 2004 Takker alle sammen. Ole-Jørgen: Joda har muligheten for å motta voice, men akkurat på testen ville jeg ha alt på tekst. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.