Gå til innhold

Unge Ørner 2004


Marius Dahl

Anbefalte innlegg

Unge Ørner er en samling for flyinteresert ungdom hvor man

får anledning til å prøve forskjelige flysporter som f.eks Seilfly, Fallskjerm og Mikrofly.

I tilleg til å møte andre ungdommer.

Å være med er gratis, det eneste man betaler for er aktivitetene og det er ikke dyrere enn rundt 200,- pr. aktivitet. Hvis du er mellom 15-25 og er medlem av en flyklubb får du invitasjon i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, Jeg kommer!!

Blæh! Gruer meg til bussturen men jeg får jo en halvtime å se på fly på gardermoen før neste buss kommer.

Hvis det er noen på gardermoen i morgen formiddag så hadde det vært morsomt

 

Jeg lander på Gardermoen kvart over tre i morgen, vet ikke om du er der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt meg nedover til UngeØrner i år, men desverre må jeg prioritere teorien, har rett og slett ikke råd til å komme meg nedover å delta på noen aktiviteter.

Istedet blir det noen flere flyturer med LN-HOF i tiden framover og en langweekend til Polen med avreise i morgen tidlig (fredag) klokken 0620 fra Værnes.

God tur folkens, og som sagt, ta noen bilder så jeg får en liten forsmak på hva som venter meg neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...