Marius Dahl Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen herifra som skal på Unge Ørner på Starmoen til helga? Jeg reiser nå nedover som eneste "representant" fra Værnes Flyklubb, så det hadde vært artig å truffet noen fra forumet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hva er Unge Ørner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Unge Ørner er en samling for flyinteresert ungdom hvor man får anledning til å prøve forskjelige flysporter som f.eks Seilfly, Fallskjerm og Mikrofly. I tilleg til å møte andre ungdommer. Å være med er gratis, det eneste man betaler for er aktivitetene og det er ikke dyrere enn rundt 200,- pr. aktivitet. Hvis du er mellom 15-25 og er medlem av en flyklubb får du invitasjon i posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg kommer, Jeg kommer!! Blæh! Gruer meg til bussturen men jeg får jo en halvtime å se på fly på gardermoen før neste buss kommer. Hvis det er noen på gardermoen i morgen formiddag så hadde det vært morsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Dere får ha en god tur Jeg skulle gjerne ha vært der selv, men det krasja med Oslo seilflyklubb sin landingskonkuranse på Notodden. Ta mange bilder, det skal ihvertfall jeg gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg kommer, Jeg kommer!! Blæh! Gruer meg til bussturen men jeg får jo en halvtime å se på fly på gardermoen før neste buss kommer. Hvis det er noen på gardermoen i morgen formiddag så hadde det vært morsomt Jeg lander på Gardermoen kvart over tre i morgen, vet ikke om du er der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bussen jeg tar til elverum går 16.10 i hvertfall. Er vel på gardermoen 1540 eller 14.40 hvis jeg tar tidligere buss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hadde egentlig tenkt meg nedover til UngeØrner i år, men desverre må jeg prioritere teorien, har rett og slett ikke råd til å komme meg nedover å delta på noen aktiviteter. Istedet blir det noen flere flyturer med LN-HOF i tiden framover og en langweekend til Polen med avreise i morgen tidlig (fredag) klokken 0620 fra Værnes. God tur folkens, og som sagt, ta noen bilder så jeg får en liten forsmak på hva som venter meg neste år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Bussen jeg tar til elverum går 16.10 i hvertfall. Er vel på gardermoen 1540 eller 14.40 hvis jeg tar tidligere buss. Tenkte å ta bussen 1610 jeg å, så da kan det hende vi treffes da vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det kan være ja (jeg er han med Cessna capsen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.