Gå til innhold

Return to Oshkosh


Dag Johnsen

Anbefalte innlegg

Ja... da har det blitt Oshkosh tid igjen... "" I morgen drar Niels, Erik og jeg til årets beste flystevne... EAA AirVenture Oshkosh Vi fyrer opp C210'en i morgen tidlig og flightplanen sier 5:40 men vi stopper vel et sted i Missouri eller Illinois for en strekk og en hamburger på vei opp... "" Quincy Regional (KUIN) er plan "A" og har en restaurant på flyplassen. Den er også listet på "the $100 hamburger" web siden. Som tidligere nevnt er jeg ingen god fotograf men jeg skal prøve å ta noen bilder... "" Reiser tilbake til Houston på Søndag.

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dag

 

Du må hilse gutta. Jeg ser de har en resturant kalt The Tailwind på KUIN. Med 5:40 på baken i Niels' fly kan det være greit med noe mat og drikke. Som jeg nevnte på telefonen er nok Oshkosh høyest på lista over stevner man bør få med seg. Får se om det blir en mulighet å slenge seg på neste år. Har noe slekt i Milvaukee som jeg kan besøke i samme slengen. Ellers blir det vel mye DC-10 på meg fremover. Gleder meg som en hund til å begynne å flikle litt med simmen.

 

Hilsen

Fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...