Andreas F Berger Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Luer bare på hvor mange Ai ruter og hvor du har? Hvis du ikke har noen så kan du trykke på det du vil ha. (Hvis du ikke har noen og du vil ha 6-20 så trykk på det osv...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Du glemte at noen ikke har noen ai ruter, du må endre slik at alle kan delta!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Vel, hvis jeg skal telle opp alle default ai ruter jeg har så er det jo mange 1000, vil det gå under kategorien "over 51"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Bruker UT, hvilke alternativ skal jeg benytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Flyr kun med defautlt AI, holder i søkk og kav for meg. Men savnet alternativet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Artig med sånn kunstig intelligens, nesten litt skummelt spør du meg, men alle maskinnene kan fly, og ikke minst de vet når og med hvilke maskiner de skal opp i lufta med. Bare de da har kledd på seg de riktige fargedraktene så de er gjenkjennbare, så er AI skikkelig AI-rtigt ja, sommer som vinter, dag som natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Bruker UT, hvilke alternativ skal jeg benytte? Du kan la være å delta i en dum "spørretest". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Vel, hvis jeg skal telle opp alle default ai ruter jeg har så er det jo mange 1000, vil det gå under kategorien "over 51"? ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 51 ai-ruter Er det noen som har så lite da? Det er jo ikke mere enn det går ut av Gardermoen på noen timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.