Christer Elde Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Sikkert noen som ble litt skuffet nå, fordi jeg hadde funnet på en måte å overføre ATC-streaming direkte til mobilen. Sorry! Vil bare tipse om et lite spill, som jeg hadde det litt moro med på en litt for lang togtur. Air Traffic Controller. ATC-spill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Dama kom lenger enn meg Men jeg er ikke vant med knappene på hennes mobil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Halvorsen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Takk for tipset.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Halvorsen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Drit kult!..Eg er hekta på dette spillet nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Siste flight landet 02:25 i natt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sikkert noen som ble litt skuffet nå, fordi jeg hadde funnet på en måte å overføre ATC-streaming direkte til mobilen. Sorry! Hadde da ikke gjort noe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hadde hatt det noen dager, men det var først på denne togturen at jeg endelig forsto hvordan jeg skulle bruke det. Ble rimelig hekta, og det var like før mobilen føk veggemellom gjennom togkupeen. "[sensurert], [sensurert], [sensurert]", lød det gang på gang gjennom den engelske togkupeen, som små viskelyder. Da jeg fant ut at jeg måtte legge den fra meg for å spare batteriene på telefonen, ble jeg frustrert. Klarte rett og slett ikke å roe meg ned igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hadde hatt det noen dager, men det var først på denne togturen at jeg endelig forsto hvordan jeg skulle bruke det. Ble rimelig hekta, og det var like før mobilen føk veggemellom gjennom togkupeen. "[sensurert], [sensurert], [sensurert]", lød det gang på gang gjennom den engelske togkupeen, som små viskelyder. Da jeg fant ut at jeg måtte legge den fra meg for å spare batteriene på telefonen, ble jeg frustrert. Klarte rett og slett ikke å roe meg ned igjen. Maniac! Synd det ikke funker på 3410 da, kanskje ikke så rart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.