Einar Halvorsen Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Minner om praktisk test for en ny ATC i Norge i kveld kl. 2000 på Sola, (ENZV). Kom og gi kandidaten litt trafikk. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Skal se om jeg klarer å fikse sammen noe lureri slik at vi kommer oss til Stavanger til testen, anyway, "kandidat" lykke til! Siter
Torfinn Nome Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 anyway, "kandidat" lykke til! Woho! Pass. -- Torfinn Nome Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Det gikk bra ja? Du gjorde i hvert fall en strålende jobb på min flight til Kastrup. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Ja, han er flink. Lett å forstå og klare ordrer. Klarte ikke å komme meg online før testen var over, men fikk lov å plage han litt i etterkant. Gratulerer forresten Torfinn. Flott at vi får nye og flinke ATC-er i Norge. WIF112 Siter
Torfinn Nome Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Gratulerer forresten Torfinn. Takk, takk, til alle som tok seg en tur. (Så nå håper jeg på dårlig vær fremover!) -- Torfinn Nome Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Grattulerer Torfinn, hadde virkelig tenkt å stille opp i kveld og fly litt VFR, men desverre så har vi hatt internettproblemer her i hele kveld, noe som gjør at den faller inn og ut hele tiden, men velkommen til "laget". Siter
Gjest Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Alltid flott med mer ATC, gratulerer Torfinn! Skulle gjerne ha stilt opp om det ikke var for at jeg ble kjempetrøtt og måtte sove litt, har ikke sovet på en god stund Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.