Bjørn Henrik Ormø Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har et problem med AVC(Advanced voice client). Når jeg flyr og noen prater hører jeg dem veldig hakkete. (egentlig hører jeg bare noen skrapelyder) Men når jeg setter på pause hører jeg dem fint. Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre? Noen innstillinger som må gjøres noe med? På forhånd takk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du kan begynne med å stenge ned alle programmer som du ikke bruker i Windows oppgavebehandling.Kan også være lurt å disable antivirusprogrammet mens du er på Vatsim. Ellers se på innstillingene på lydkortet.Prøv deg frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 i AVC så kan du velge mellom "Direct Sound" og "Wave" Prøv å velg Wave og se om det blir bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har samme problem selv, og får ikke orden på det. Har prøvd alt som kan prøves, men skal se om jeg får bukt for det om jeg setter wave etter formateringen jeg hadde for noen uker tilbake. Stay tuned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 8. juli 2004 Del Skrevet 8. juli 2004 Også jeg hadde samme problem, og løsningen ble, i tillegg til å avslutte en del "ekstraprogram" som ruller og går i bakgrunnen, å bytte slot til lydkortet. Nå er lyden helt fin hos meg, selv med en "steinaldermaskin" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.