Gå til innhold

Groupflight på Fredag 9.


Fredrik Hoel

Anbefalte innlegg

Nå har jeg aldri i mitt [sensurert]liv opplevd noe så [sensurert] [sensurert] [sensurert] irriterende når denne [sensurert] simulatoren ikke vil høre etter!!!!!!!! """"""""

 

Der fikk jeg ut litt aggresjon..

Var vel flere av dere som fikk med dere at jeg fikk litt problemer med høyden når jeg kontaktet Sverige, kort etter "Going down".

Dette var altså realiteten, slet med høyden helt fra Gardermoen men fortsatte allikavell mot EDDM, med katastrofale følger.

Like sør for Landvetter gikk alt rett ned dundas, bokstavelig talt, mistet kontrollen over flyet og det styrte seg selv rett nedover fra FL350 og rett ned i et vann 13 NM sør for Landvetter...

Der endte turen min, og dere skal vite at jeg ikke hadde noen innvirkning på at dette skjedde!

Er vel sikkert flere som har opplevd det samme med Dreamfleet?

Dette var vel et hint om at det var på tide å bytte til NG, så jeg vil fly en av mine siste turer med DF denne sommeren vil jeg tro før B737-700 blir min nye flytype.

Det er helt for jævlig når noe slikt skjer, og jeg tenker det er flere av dere som forstår at jeg valgte å kanselere turen min til Munich, uansett hvor lenge jeg har gått og gledet meg til dette.

PCen fikk en omgang den også.. ""

Men jeg setter kursen for Sardinia, vil ikke la denne hendelsen ødlegge alt jeg har gledet meg til i en uke nå.

Regner med at PCen jobber medvillig denne gangen, tror den lærte etter sist hendelse.. ""

See you at Sardinia! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en kjempeflott tur igår. Som for min del ikke gikk helt knirkefritt heller.

På Gardemoen var jeg tidlig ute for å sjekke at alt virka.

Alt virka helt fint inntill kl 19.28. Sa mista multiplayern helt kontakten med omverden. Og det tok 45 min før jeg fikk orden på sakene å fikk forlate ENGM.

 

Landa kl 22.10 på Munchen, å da ble det meget hektisk i.o.m forsinkelsen og at avgang igjen til LIEO var 22.15

 

Neste problem starta midt over Italia da simulatoren ga seg og måtte lukkes ""

Jeg skulle prøve å berge situasjonen med å starte opp på en flyplass i nærheten, å "slew'e" tilbake på ruta mi. Men etter tre forsøk å tre "lukkinger" av simmen på samme pungt ga jeg opp. Starta så opp direkte på LIEO for å vente/spotte på dere andre som kom inn for landing.

 

Men det var uansett en fin tur og artig å ha ATC hele veien med god service. Fin start på ferien min. Å jeg ser frem til en eventuell lignende tur ved en senere annledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,samme her.Takk for en kjempeflott tur nedover.Starta som nr.1 ut fra Gardermoen og var vel førstemann på finale 26R EDDM.Kjempefin flyplass.German Airports 1 er abselutt verdt å innvistere.Vel,turen gikk så vidre til LIEO,vi var vel 4-5 stykker som dro dit hvis jeg ikke husker feil.Det ble en "missed approach" på første forsøk.Ikke så lett å skal lande en 747 på en 2448m lang rwy,her må man treffe 100% "" men uansett det gikk bra på andre forsøk.

Takk til ATC som gjorde en stålende jobb hele veien.

Dette bør gjentaes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...