Gå til innhold

747 til BGO


Daniel Skjeldam

Anbefalte innlegg

Det er langt mellom godbitene på Flesland, men på onsdag lander det en Corsair 747 i Bergen. Sannsynligvis er det en 747-300 som kommer, og oppdraget er å hente mannskapet fra et cruiseskip som er i byen. Selvsagt er jeg dratt fra byen da...typisk.

Den er forøvrig ventet inn litt ut på ettermiddagen. Håper iallefall noen får sett dette uvanlige synet på Flesland, dersom da ikke tåka stenger hele flyplassen, som det har gjort store deler av denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det var ganske heftig.

Var du med Braathens-flyet som fekk pushback rett etter at Corsair hadde tatt av, forresten?

Nådde nett så vidt å få med meg take-off rwy 17.

Fekk ikkje sett så godt etter, men maskina var nok ingen 747-300.

Det såg meir ut som ein -200, men flyet virka litt i "minste" laget, så det kan ha vert ein 747SP.

Det får eg nok veta nærare av andre her på forumet, eller når eg får framkalt bilda mine.

Fekk knipsa eit gjennom gjerdet, og et par fra haugen bak fraktgodsen, så kanskje eg klarer å finna eit eller to som egnar seg for upload.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...