Ivar Skaugstad Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er det noen som vet om en plass hvor jeg kan hente ned en tom navigasjonsplan for VFR flygninger? Har en fra før, men skulle gjærne hatt noen flere, så hvis du vet om en hjemmeside hvor jeg kan laste ned AVINORs navigasjonsplan så hadde jeg satt pris på om dere la igjen en URL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Avinors navigasjonsplan ?? Mener du flightplan som sendes til ATC ? (den grønne saken) Isåfall er den vanskelig å få tak i, sist jeg var tom og spurte på Gardermoen AIS fikk jeg en bunke med hvite kopierte ark fordi det omtrent ikke blir brukt papir lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Dragland Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Oslo Flyklubb har selvsagt VFR navplaner liggende, både med og uten automatiske beregninger. Du finner dem på http://oslo.flyklubb.org/osloflyklubb/article.php?id=434 Audun Dragland PPL/A OFK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Beklager Tarjei, jeg som forvirrer deg litt. Mente selvfølgelig NAK sine navigasjonsplaner, det som du snakket om er vel heller en reiseplan? Har vist en slik liggende også.. Audun; fant navigasjonsplan, men bare i Ecxel format, er ute etter navigasjonsplan hvor jeg fyller inn manuelt for hånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har printet ut en del ark nå så jeg kan fylle ut for hånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ivar De fleste flyklubber har slike liggende på sine hjemmesider. Gjelder både navplaner og ATC-reiseplan. Gå til NAK sin side, klikk på motorfly og så klubber. Da er det bare å lete litt rundt hos de ulike klubbene så finner du dette er mer til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Takk for hjelpen folkens, fant meg noe lureri som jeg kan bruke nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.