Gå til innhold

Widerøes med sommerpakke! Bra tilbud!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Så i avisen her forleden et godt tilbud i mine øyne fra Widerøes.

Man får fly så mye man vil i hele Norge over en 14 dagers periode for kroner 4000,-!

Det er selvfølgelig noen regler som må følges, men synes fortsatt dette er et flott tilbud!

Det er også mulig å kjøpe billett innenfor ett område, hvor Norge er delt opp i tre, og prisen settes selvfølgelig etter hvor mange "deler" du vil ha med.

Mer info finner du på Widerøes nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo et meget godt tilbud! ""

Skal selv fly rundt om i landet i to uker denne sommeren med Widerøe, det skal bli kjempeartig (skal ta både bilder og film "").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle byene jeg skal være over i, tenker det blir et besøk i Oslo, Bergen, Stavanger og Bodø.

Resten av turen har jeg tenkt å legge opp slik "touch and go".

Blir på flyplassen de 15 minuttene de mellomlander der, før jeg blir med flyet vidre.

Tror jeg skal ta dette mest slik at jeg får opplevd så mange flyplasser som mulig, og fått opplevd litt andre apporacher enn Gardermoen og Værnes, ikke så veldig mye for å møte "bylivet" i Hammerfest.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAS har også tilsynelatende gode tilbud, med 290 kroner en vei. Men jeg bestilte en billett til Trondheim og retur, som riktignok kun kostet 580 kr, men så kom hele 700 kr i avgifter i tillegg som ingen nevner noe om. Billetten kostet altså ca 1300 totalt "" Hva i all verden er alle disse avgiftene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det du skriver her så måtte jeg ringe SAS og høre, og fikk litt forklaring.

 

Staten har innført to nye avgifter, 6% moms og miljøavgift. Dvs at vi passasjerer må betale for at flyene slipper ut eksos, og avgiften blir høyere jo lenger flyreisen er. Og med mellomlanding og flybytte så må man betale avgift til alle flyplassene.

 

Så for meg er det visst riktig, SAS får ikke et rødt øre av disse avgiftene, alt går i statskassen. Heia Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...