Einar Halvorsen Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg og min bror planlegger å ta en tur til Værnes nå til helgen. Det blir med en C172. Jeg har plass til en person til i flyet, så dersom noen vil være med kan dere sende meg en mail eller PM. Drar fra Ski/Kjeller lørdag ettermiddag ca kl. 1700 og retur mandag ca kl. 1300 - 1400 lokal time. Vi deler på flyutgiftene. Beregn ca kr. 1400 for turen begge veier. Kommer til å fly nordover via Østerdalen, Røros til Værnes. Ruten sør er ikke klar enda. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Så vi får besøk her i byn, kanskje du tar deg tiden å hilse på, kan jo bare svippe bortom flyklubben en tur? Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Eller legger kursen lengre nord, STORSEIEN e kommen..! Siter
Einar Halvorsen Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Blir nok stopp i Trondheim denne gangen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Har dere noe spessielt dere skal gjøre her eller? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Vi skal besøke vår søster som bor like sør for Trondheim, men søndagen har vi til vår disp så da kan vi event møtes i klubhytta. Gjerne om det er flere fra området som jeg har truffet bare her på fs.no Kanskje en flytur hadde fristet Siter
Stian Haukland Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Eller legger kursen lengre nord, STORSEIEN e kommen..! E det vannfly det e snakk om? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Synes det høres ut som en god idè! Bare si når og hvor du har tenkt deg ut på Værnes på Søndag så skal jeg sikkert klare å komme meg ut dit til den tiden. Nå vet jeg ikke om jeg har råd til en flytur, men det kan vi avtale senere. Synes heller ikke det er spessielt behagelig å sitte bak.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.