Christian Sager Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dette har vel garantert vert oppe her før.. men jeg spør igjen. og JA, jeg har lest igjennom forumene, men fant ikke stort.. når jeg endelig har fått logget på med FS9 vises jeg ikke på samme plass jeg er. jeg sjekket Serv info, og i følge den er jeg en helt annen plass i verden en der jeg egentlig er.. hva er feil? PS! VIL FLY I KVELD hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Sjekka om du har installert SBRelay? http://www.vatsim.net/links/links31.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 SB relay er installert.. og det kjører har registrert SB også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvis du hadde sett 4 poster lenger ned, hadde du kanskje funnet et svar? Hvis ikke kan jeg dessverre ikke hjelpe deg...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tyder på at du ikke har registrert FSUIPC.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Må du altså registrere FSUIPC for å fly online med FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hehe, registrere SB tenker jeg. Product: "SquawkBox 2.3" Company: "None" KEY = LWVQ 7I2V 9GPB En del andre freeware key's finnes her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Kristiansen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjører du XP og har du SP1 og DirectX9b installert,hadde samme probl selv og da jeg la Sp1 og DX9b inn funket det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 SP?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 SP=service pack Foreslår windows update Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 kjørte oppdatering for 2 dager siden ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Olav Sørensen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Høyreklikk på "Min Datamaskin", velg "Egenskaper" og fortell hva som står under System! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Ah.. har endelig fått til dette.. men i skyggen av suksess dukket et annet problem opp.. nå er problemet at jeg ikke ser andre fly.. har overhodet ikke visuell kontakt! noen som kan gjette på hva som er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Du har bare en visuell kontakt i en radius av 10nm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 det er mulig, men når jeg ikke ser andre fly på bakken rett ved siden av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Vist ikke jeg tar så veldig feil må man vell legge inn ei fil som gjør at du ser de andre flyene rundt deg når du flyr på VATSIM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 det er mulig, men når jeg ikke ser andre fly på bakken rett ved siden av? Har du gjort alt riktig i connect multiplayer? * Start FS * Start SbRelay * Conect Muliplayer - Player name: (ditt callsign) - Session name: ( her skal de stå SbRelay) Klikk der og trykk Join I tillegg som Steinar sier her ,så må du ha Csl mappa fra FS-2002 kopiert over til FS.9. Den skal ligge i Aircraft mappa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 ok.. nå har det seg slik at jeg har slettet FS02, men regner med at den ligger på Install CDen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.