Gå til innhold

Jeg skal ut å reise med Sas/Braathens.


Anbefalte innlegg

Kapteinen er alltid lurt å spørre om slikt "" evt få noen til å spørre kapteinen.

 

Ja tenkte på det.Tror nesten jeg spør i god tid før avgang med noen av de tilsette¨på flyplassen.Bare det ikke blir en haug med spørreundersøkelser fra de om hvorfor ditt og hvorfor datt,tenker de kommer til å spørre om hvorfor jeg har lyst å sitte på klappsete på denne turen.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du medlem i en flyklub så send med et kontigentskort inn i copit også, er medlem i Halden Modelflyklub og ga de det NAK kortet som man får når kontigenten er betalt. Funka fedt det da. De sa at bare sånne folk med kort slipper inn, så ga jeg henne det NAK kortet så gikk hun inn igjen og spurte så funka det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens..Ja da var jeg kommet meg hjem igjen fra min reise til Nord-Norge ""Og til dere som lurte på om det ble cockpit tur på meg så er svaret ja ""Jeg fløy med Harald Gille (737-500) nordover.Jeg var en av de første i køen,så jeg gikk rett bort til flyvertinnen som stod i inngangspartiet og spurte om jeg fikk stille kapteinen ett spørsmål.Joda det var greit så jeg ruslet inn i cockpit og der satt en kaptein i midten av femtiårene og en first-officer i førtiårene.Og det var ikke mye nei deres munn om å få sitte i cockpit på denne flighten.Jeg fikk til og med utdelt eget headsett så jeg fikk høre på Atc-Atis..osv.Og de sa at jeg bare måtte spørre om ting og tang jeg lurte på så skulle dem svare så godt de kunne.Så det ble mye kaffe og mange hyggelige samtaler der oppe.Og jeg hadde heldigvis videokamera med meg som håndbagasje,så jeg fikk filmet både under take-off,app..og alle de andre prosedyrene.Så dette blir en tur jeg sent vil glemme.Og vil bare rette en stor takk til crewet på denne Braathens flight 275 til Tromsø for en skikkelig opplevelse rik tur ""Og dette gjorde meg selfølgelig enda mer giret på å søke flyskole ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...