Gå til innhold

3D-briller


Ilan Sharoni

Anbefalte innlegg

1. Etterlyser tips om bruk av disse med FS2004.

2. Hva kan de brukes til ellers? Filmklipp? Bilder? (Bildene på E-D webside kan jeg ikke se i 3D).

 

no har jeg ATI radeon 9600 hvor kan jeg laste ned en uppdate eller noe for at de skal virke med det nye kortet?

***NEW*** All drivers for ATI and other video cards ship in the box with all new purchases. If you need a copy of the ATI and non-nVidia software drivers, please send an email to drivers@eDimensional.com to obtain the patented new E-D stereo drivers for non-nVidia cards. Please try to include your order number in your email. Future updates will be posted here for download.

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er dette bare en markedsføring av et amerikansk produkt som jeg vil karakterisere som søppel etter den prisen dette kostet.

Bet på kroken, og kjøpte disse for over et år siden, brukte dem noen ganger, men ble skuffet. I FS fikk jeg ikke brillene til å funke etter den stander som de reklamerte for (og det kom egentlig ikke som noen bombe). I FS ble bildet alt for mørkt, selvom kontrast og ... ble stilt på maks, og 3D bildet fløt som en grøt. Men det kunne være innstillinger som ikke jeg fikk til på da NVIDA kortet . Når en såg på dvd film, var det noe betre, men fant ut at dette var en av de dårligste invisteringene jeg hadde gjort til fs, delvis sammens med IR-Track som tross alt er noe betre. Men har nå lært!!

Når det gjelder support på dette produktet (ATI driver,) har de lovet en ny driver i ca 1 år, men tror ikke det kommer noen driver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...