O85_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tenkte jeg skulle sitte litt atc i kveld. Blir Oslo FIR eller gm app. Så kom å fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ingen andre steder i landet hvor 16. Mai er en offisiell festdag? Bare trøndere som er så vanvittig ufornuftige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ivar! Vist du tror at vi Nordlendinga går 17 mai i møte uten en real fest bør du revurdere dine synspunkt på Nordlendinga! For i norge er det bare Nordlenga som veit hva en sikkelig fest er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvis det blir noe simming ikveld. så tror jeg ikke man skal avsløre den ustabile flygingen på Vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvis det blir noe simming ikveld. så tror jeg ikke man skal avsløre den ustabile flygingen på Vatsim Og snøvlingen over radioen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Grunnet at alle mine systemressurser gikk dundass da jeg startet asrc så får jeg ikke sittet lenger Det var vikelig ikke meninga Får se om jeg får tatt en helrenovering av pc'en snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja,men trønderene har all grunn til å drikke seg drita i kveld..Rosenborg ble jo senka i grava av en grei 0-2 seier til Molde .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja,men trønderene har all grunn til å drikke seg drita i kveld..Rosenborg ble jo senka i grava av en grei 0-2 seier til Molde .. En flaske for hvert mål vi tapte med.. Rosenborg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 liker ikke at molde vant, bedre med rosenborg seier! Heia TIL!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Heia Glimt!! Til alle Vatsim piloter: Ha en fortreffelig 16-mai feiring. VBX161 Capt.Kristiansen skal nå drepe noen hjerneceller med div. sprudlevann fra bar-skapet.. See you! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Og snøvlingen over radioen? Har ikke mic enda . Og om jeg ikke snøvler nok med teksten til vanlig vil nok neppe denne kvelden blitt et pent syn heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hehe glimt vant 2-1 over TIL og RBK gjør det ELENDIG!!!! 8plass herregud da... ikke rart at TIL ligger på 1.plass hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 hehe! her går det i fotball!! nei nå går jeg å lergger meg... må tittte litt på det asrc greiene nå hopper jeg i "loppekassa" vi snx gutta! ha en fortreffelig natt allesammen. Hilsen "en litt for beruset Jonas " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.