Gjest Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Refererer til VG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Olsen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=51882&PHPSESSID=1ecb09af0be286724e30011fdb1f18b2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja, 2 småfly har krasjet nå ila. denne helgen i lille Norge; trist, men selvfølgelig flott at begge pilotene har overlevd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik L. Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Stemmer nok det ja. Det var Valdres Flyklubbs LN-AEH som gikk i bakken og flyet fikk hard medfart. Både haleparti og en vinge er brukket. Heldigvis gikk det forholdsvis bra med piloten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Noen som vet hva som egentlig skjedde? Han som fløy har jo SINNSYKT med erfaring på cub... Må vel være landets beste cub-flyger.. Artig skrue han der med vannvittig peiling. Har hørt at han hadde hatt 200t på Cub'n en sesong, og det var veldig lite til å være han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik L. Nilsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg vet heller ikke hva som skjedde, men jeg er enig med deg at piloten har erfaring.. Det går nesten ikke en dag atjeg er på jobb, uten at jeg ser han oppe i enten LN-AEH, MTM eller FOK.. Han flyr, flyr, flyr og flyr.. Og det har han gjort i en mannsalder.. Og ja han er en veldig artig skrue.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Mannen det gjelder er vel den samme som var flyklubbens formann i en mannsalder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik L. Nilsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det stemmer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.