Einar Halvorsen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei folkens Fredag 7. mai kl. 2000 local time skal det være en ATC utsjekk på ENGM. Vi har en svensk ATC som skal ha utsjekk på ENGM og det ville være fint om noen av dere kan ta dere en tur fra/til flyplassen fra kl. 2000 og utover kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg kommer å flyr ifra Gardermoen til Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ja du steinar på fredag er du garntert ATC.... når er ETA? sånn at jeg kan få booket litt rundt der hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ETA minus to timer vist jeg ikke tar feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 ser ut til at jeg ikke kan komme da... kan se om jeg får tid... er jo ett stort flyinn i Frankfurt i dag... skal fly med Lufthansa fra ENGM til EDDF ca. klokken 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Reknar med at eg tar meg ein tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Da vil Værnes Approach være online ifallefall fram til klokken 2045, skal hente onkelen min på flyplassen. De er forsinket fra Torp, derfor er det litt usikker når jeg må dra. Men ta turen mellom Gardermoen og Værnes da vel, grantert ATC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Da trenger vi trafikk på ENGM nå. ATC in progress. Still opp folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har klart å "lurt" en pilot med på IFR tur fra Gardermoen til Værnes. Takk skal du ha Thomas Gundersen! Håper på flere som tar turen mens begge ATC fortsatt er online! Onkelen min forlater Torp i dette øyeblikk, så Værnes må stenge klokken 20:45 lokal tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har klart å "lurt" en pilot med på IFR tur fra Gardermoen til Værnes. Takk skal du ha Thomas Gundersen! Håper på flere som tar turen mens begge ATC fortsatt er online! Onkelen min forlater Torp i dette øyeblikk, så Værnes må stenge klokken 20:45 lokal tid. Nåja, det var så frivillig som det kunne bli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.