Steinar Grindstein Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Etter en ensten perfekt langtur på Watsim igår kveld har det med flyvning på Watsim tatt helt av hos meg Jeg lurer derfor på om det er en ATC som kunne tenke å sende meg ifra Bodø KL1800 lokal tid? Skal ned til Gardermoen, så om det hadde vert litt ATC der også når jeg nermer meg, så hadde det vert utmerket På forhand takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 tja jeg kan vel stille opp... men det kan hende det må gå på text da jeg ikke har fått meg ny mic enda... men,men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Avgangen ifra Bodø er utsatt til kl 2100 lokal tid. Ankomst Gardermoen er også utasatt med 3 tima selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 nei klokka 9 kan æ itj sry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det kan godt hende jeg kan sitte litt på bodø i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 God tur Steinar! Håper du lærte noe fra gårdagens langtur til Cypros! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Einar! Du hiver deg ikke med eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Nei,får ikke tid i kveld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ja da er klokka starx 22.30 å jeg har parkert på Gardermoen. Joda ATC ble det. Takk til han som satt i Bodø å på Oslo Center. Dette ble en positiv opplevelse med ATCer på Watsim. Servicen de yta under turen min til Gardermoen var upåklagelig god. Ser allerede fram til neste tur på Watsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Beklager at jeg ikke kunne komme Steinar.. Ble invitert på filmkveld Men jeg ser det ordnet seg med ATC uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Joda ATC ble det. Takk til han som satt i Bodø å på Oslo Center. Dette ble en positiv opplevelse med ATCer på Watsim. Servicen de yta under turen min til Gardermoen var upåklagelig god. Ser allerede fram til neste tur på Watsim. Ja ikke sant? Utrolig hjelpsomme kontrollere som sitter rundt om i Norge. De fleste yter utmerket service, i alle fall når trafikken tillater det. Servinfo som vi snakket om i går kveld finner du litt ned på siden her. Anbefales. Her finner du info om hvem som er logget på som ATC og piloter, du får opp flightplans og kan sjekke været over hele verden. Dette får du både opp i "kode" og i klartekst. Ellers takk for "følget" selv om jeg bare rotet litt rundt oppe i nord, og ble sittende til langt over kl 2400 Man glemmer jo at man skal på jobb dagen etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ellers takk for "følget" selv om jeg bare rotet litt rundt oppe i nord, og ble sittende til langt over kl 2400 Man glemmer jo at man skal på jobb dagen etter... Takk det samme! Det var en finn periode vi hadde med Bodø Kontroll. Det blir nok en tur på Watsim innen et par tre timer ser det ut for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ja, både Bobbo og Øyvin er behagelige, hjelpsomme og kunnskapsrike kontrollere. Det skal mye til for å vippe disse av pinnen . Har hatt mye nytte av disse to. Den enkleste måten å lære onlineflyving på er å fly, og det ser ut til at du har "fått blod på tann" . Det er bra og vi sees sikkert i løpet av kvelden så får vi se om vi ikke finner noen kontrollere som vi kan "plage" . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ole!! Du har så rett så rett! Jeg har virkelig fått blod på tann nå ja! Å så har æ tatt ibruk serverinfo. Den var slettes ikke dum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.