Gå til innhold

Coast Air sliter...


SH

Anbefalte innlegg

 

Det er mange grunner til at Coast sliter. Det å fly på en rute der fire andre flyr, var ikke særlig lurt. Også avgangen på søndagen fra Sandefjord så sent som 21:45. Der for sent . Burde satset på en avgang midt på dagen, eller i 14:00 tiden. Må satse på slike ruter ingen andre har. F.eks Haugesund-Kristiansand. Kristansand har mye å by, og det er kanskje marked for denne ruten. Det er også fly forbindelse til utlandet. Pluss at de kan besøke venner og kjente og ta båten videre til Danmark. En må se på mulighetene.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at Coast sliter. Det å fly på en rute der fire andre flyr, var ikke særlig lurt. Også avgangen på søndagen fra Sandefjord så sent som 21:45. Der for sent . Burde satset på en avgang midt på dagen, eller i 14:00 tiden. Må satse på slike ruter ingen andre har. F.eks Haugesund-Kristiansand. Kristansand har mye å by, og det er kanskje marked for denne ruten. Det er også fly forbindelse til utlandet. Pluss at de kan besøke venner og kjente og ta båten videre til Danmark. En må se på mulighetene.

 

Ådne

 

Har du noe kjenskap til hvilket belegg det er på Sandefjord-ruta? Har forsøkt mange ganger å booke bilett på kveldflighten og flyet er ofte fullt. Hvorfor er 14:00 en mer kunstig tid? De fleste forresningsfolka (som utgjør de fleste passasjerene) er jo på møter o.l som ikke er ferdig midt på formiddagen, tror jeg. Men jeg tror Coast Air ikke har idioter som jobber for seg.... de fly på de rutene der det er godt belegg. Er det ikke belegg, slutter de. Det er jo logisk. Men jeg håper for Haugesund sin del at Coast Air overlever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg veit, etter å ha booket noen billetter Torp-Haugesund, så det som Kenneth nenver nok ikke den ruta som gjør at Coast Air sliter. Er nok heller andre ruter vil nå jeg tru da, stod vel at den har tapt litt (evt endel) på ruta Oslo-Haugesund. Men Ådne sitter sikkert på bedre tall og opplysninger enn hva vi gjør ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel det at selskapet er for lite til å tjene pengar i det lange løp med den konkurransen det no byggjer opp til. Oslo-Haugesund er ikje lønnsom fordi SAS opererar same ruta til litt billegare prisar.

det at dei ikkje fekk tilslag på kortbanerutene var vel og eit lite økonomisk slag i fleisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...