Morten Endre Bjørhovde Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Heia Thomas Gundersen Har Scanner din tatt Kveld eller ? jeg får ikkje inn noka i fra Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan det ha noe med at det er ett år siden den var oppe tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joar Guttormsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ikke mulig å få streaminga opp igjen? Jeg bor på Sola, og kunne virkelig tenkt meg å høre på. -Snicker- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvis du bor på Sola vil jeg heller anbefale deg å skaffe deg en scanner, f.eks en Maycom AR-108. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Posten er et år gammel. Thomas er på ferie i England, og har uansett sluttet å streame ifra Sola for lenge lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joar Guttormsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er klarover at det er lenge siden streamen funka. Men derfor spurte jeg om det ikke kunne taes opp igjen. Og ang. kjøp av scanner. Ja, har veldig lyst, men bor i en leilighet nede i en kjeller, så får neppe inn noe her desverre.. -Snicker- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.