Gå til innhold

What is the major diffrences between FS 02/04


Hans Kyrre Hultgren

Anbefalte innlegg

Hm, vet bare hvor mye BEDRE det er blitt, så prisforskjellen er et mysterium ""

Været er jo blitt mye bedre. ATC LITT mer realistic, ellers litt bedre scenery og ellers landskap...osv. Mer realistisk er det jo. Med NA9, SCA2, diverse addon-fly, vanntexturer (som jeg ikke kan bruke p.g.a det dårlige kortet mitt), osv. DA, DA blir det R E A L I S T I K, hehe ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du betalte 900,- for FS2002 må du ha blitt lurt, selv om du kjøpte det med en gang det var nytt. Jeg kjøpte det for 6-700 kroner, det samme som FS2004 kostet når det kom ut som nytt (selv om jeg var en av de heldige som fikk det til 500,- kroner i stedet).

 

Det som er den store oppgraderingen er været, mye mer realistisk og mye flottere. De påstår også at ATCen skal være ferdig, men det kan jeg ikke si noe om da jeg så godt som aldri flyr offline med ATC. Men det jeg kan si er at ATCen i FS2002 ikke ble ferdig utviklet da den ble releaset, det var et halvferdig produkt, og derfor er ganske mye helt sikkert forbedret.

 

Det er også to nye GPSer som simulerer ekte GPSer (fra Garmin om jeg ikke husker feil).

 

Selvfølgelig er det også en del finpussing og triksing for å få scenery ol. til å flyte bedre, bedre Autogen, mer naturlige veier osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...