Gjest Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Er det en Antonov på Flesland idag? Det ser slik ut på web camera'et til BT hvertfall (bak terminal bygget) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jepp idag er det ein Antonov AN124 på BGO Ta turen opp og fotografer den for oss BFSK har to utsendte på "oppdrag" der idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kansje jeg tar turen opp! Vet du/dere når den drar igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har vært der opp å sett den idag, flott fugl =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Jeg kunne dessverre ikke være med å spotte den i dag da jeg skulle på seilflykurs. Men jeg håper dere fikk tatt noen fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Jeg kunne dessverre ikke være med å spotte den i dag da jeg skulle på seilflykurs. Men jeg håper dere fikk tatt noen fine bilder Bilder ble detr, også av Titan Bae 146 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jaja, kanskje like bra jeg ikke var der, når vi er samlet tre eller fler for å vente på uvanlige fly tør de jo aldri å lande Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jaja, kanskje like bra jeg ikke var der, når vi er samlet tre eller fler for å vente på uvanlige fly tør de jo aldri å lande Vanlighvis er det nok at jeg og en viss annen person er der for at de ikke vil lande Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kansje jeg tar turen opp! Vet du/dere når den drar igjen? Den drar i morgen tidlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Den drar nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Vanlighvis er det nok at jeg og en viss annen person er der for at de ikke vil lande No comment Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Sikkert like greit, k**Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.