Gå til innhold

Voice


aleksander rødland

Anbefalte innlegg

Hei jeg skulle ut og fly no i sted og gjore alt klart og connectet, men når jeg skulle kalle opp tårnet så kom det ikke noe svar så jeg skrev i texten og spurte om han kunn hør meg og det kunne han ikke så skulle vi teste om jeg hørte han, men til ingen nytte. Jeg byttet til enrt center og spurte om han kunne høre meg og nei ikke han heller.

 

Noen som vet hva som er galt? det har funket før. Jeg prøvde med både roger wilco og AVC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare har windows brannmuren så går du til nettverksinnstillingene. og så har eg på "LAN or High-speed Internet" ein Local area connection, høgre klikk på den og trykk på properties(innstillingar)

 

Så på Avansert "fanen" og derreter på innstillinger.

Og så kan du legge til og ta bort åpne porter.

 

Det første eg vil prøve er å ta bort krysset på "internet connection firewall" for så å sjå om voicen virkar da.

Om den gjør det så kan du aktivere den igjen og så legge til porten og teste igjen.

 

Vanskeleg for meg å forklare fordi eg har engelskspråkleg op, men det er nok mykje likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv fått omtrent samme problemet. Prøvde litt med de franske kontrollerene rundt Paris i går, men ingen kunne høre meg, bare se at noen prøvde å sende. Jeg kunne heller ikke høre ATC. Så reconnecta begge, da kunne jeg høre ATC i ca. 10 sekund, men ATC kunne ikke høre meg. Slik var det hver gang jeg reconnecta.

 

Er jo litt merkelig om det er en port da, at den er åpen en stund og så lukker seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der var helt gresk for meg jeg har nettop re instalert windows og har glemt og instalere anti virus program kan det ha noe med saken og gjøre?

 

Nei, virusprogrammet har ikke noe med dette å gjøre.

 

Fortell oss først om du sitter bak en router. Gjør du det er du nødt til å route portene på den, og som Freddy sier gjøres dette ofte via et web-grensesnitt. Software-brannmur spør som oftest om du vil tillate programmet å koble til internett, så der er det ikke behov for ordning av porter osv.

 

Er ikke så lett for oss å gi deg svar på hva problemet ditt er hvis du bare roper ut om noen kan hjelpe deg, uten å gi oss litt bakgrunnsinfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...