Gjest Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Det er vel en myte at svenskene sier gulebøy? Trodde länge att Norskar sa Guleböj jag... Det finns en massa underliga ord som vi lurar små svenska barn att norskarna säger. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Svenskene sier Banan (altså den gule saken) men vi sier Chiquita som den samme gule saken Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Ingenting gærent med Dole, men Chiquita ligger vel øverst Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Är det nåt fel på Dole? Hakke du sett reklamen da? Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Hei Jeg for min del stusset mer over at Airbus hadde en 737 jeg... så vidt jeg vet har ikke Airbus kjøpt opp Boing ennå Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Hei Jeg for min del stusset mer over at Airbus hadde en 737 jeg... så vidt jeg vet har ikke Airbus kjøpt opp Boing ennå og igjen så må man lese hele innlegget til Timmy, er bare noe han har finni på.. Siter
Bjørn Karlsen Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Er det bare meg, eller har også andre merket seg at tonen i alle fora her i "klubbhuset" har blitt merkbart hyggeligere den siste tiden? Ser glade smilere overalt jo. Kan det være våren som har meldt sin ankomst? I alle fall er det blitt riktig trivelig å komme innom. Ikke sånn som før, med sinte, sure fjes og krangling overalt. Jada, vet at dette ble helt off topic, men syntes jeg måtte få si det. Måtte det bare vare. Kanskje det også kommer av at noen er borte fra forumet? Siter
Christer Elde Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Jøøøøss, en passasjer som oppdager at noe er feil med understellet ja. Hva i alle dager drev flygerene med der fremme da om ikke dem oppdaget det først ? Det var vel ikke en mus i cockpit vel ? Hehehe. Da jeg var 11 år og satt under innflyging til Tromsø, gjennom Tromsalpene var det like før jeg gikk inn til i "sjefen" for å be ham gå litt høyere fordi fjella var for nært. Jeg hadde sjølsagt ikke peiling, og det tror jeg ikke han passasjeren heller hadde. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.