Gå til innhold

British Airways good or bad


PC Reithe

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vil vel totalt sett si at British Airways er et

meget profesjonellt og dyktig flyselskap.

Personlig har jeg reist med BA til London, Malaga,

og USA. Jeg vet at mange har ting å utsette på BA,

men jeg synes at de totalt sett er veldig bra - jeg

liker den typiske "overklasse" måten BA tar seg ut på.

Alt fra innsjekking, til catering, sikkerhet og punktlighet har vært bestått alle de gangene jeg har

fløyet med dem.

MVH:

Lars B. Frostad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har flydd med BA flere ganger, til til London og Orlando, Florida.

Jeg har lite negativt å si om dem, det må i tilfelle være maten hjem fra Florida.

Man kunne velge mellom to retter, kylling og fisk.

Kyllingen tok selvfølgelig slutt ganske fort, noe som resulterte i ganske mange sure mennesker.

Jeg tok det med stor ro....har forståelse for at de ikke kan ta med dobbelt opp av alt. Og så liker jeg fisk.

Det var også meget trangt i flyet (747-400), men for meg som er nesten 2 meter lang er det trangt i alle fly jeg reiser med.

Jeg anbefaler likevel BA, da jeg synes servicen er bra, og personalet hyggelige.

Punktlige har de også vært. Jeg har ikke vært med på noen betydelige forsinkelser med BA.

Mvh

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere, Lars og Geir! Ikke et vondt ord om BA fra meg. Har bare flydd med dem en gang (Fornebu-Heatrow tur retur) God mat på turistklasse og vennlig crew. Det ene flyet (767) var derimot litt nedslitt når det gjaldt interiør, men jeg kom da frem like raskt fordet. Ha en hyggelig kveld alle sammen!

---------------------

Hilsen Jonas Nordhaug

http://www.on.to/fs2000" TARGET=_blank>www.on.to/fs2000

---------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt enig med dere.

Fløy i februar 1999 fra Heathrow til Singapore (Changi) og den turen var en ren tortur (15 timer). Servicen var elendig, maten enda verre (da de kom med frokost var jeg på kanten til å spy av bare lukta som sneik seg gjennom kabinen) og plassene var forferdelig trange. Fløy med 747-400.

Mvh. Hans Nikolai Førde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er jeg også veldig fornøyd med BA..

Reiste med et eld gammelt 747-100 til Canada, eneste jeg har å bemerke er dårlig ben plass ++++ at jumboen jeg reiste med var helt utslitt innvendig....

Crewet er topp, omtrent alle er hyggelig...

BA er et godt selskap.....

mvh

Stian Svensen [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...