Christian Sager Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Ja du leser riktig. Jeg planlegger nå den neste Charter flighten, og denne gang er Destinasjon Portugal og Lisboa. Beregnet flytid: ca. 3/4 timer. Departure flyplass: ENGM Flytype: MD80 Tid for Avgang: Lørdag 17.04.2004 Kl. 19.00 Her kommer jeg også til å fly retur til ENGM samme kveld. Hadde vert morsomt om noen hadde lyst til å slenge seg med! Mer info kommer senere Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hehe, du er nå meg en snodig type du Christian. Men på en annen side, www.guttapatur.tk , trenger jeg si mer? Send inn en søknad der, for slike som deg vil jeg tro får deg godt hos oss! Siter
Espen Furfjord Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Ivar. Det er jo et bra foretak dere driver med. Men dere er jo ute å flyr på så ukristelige tider av døgnet (som Halvorsen sa) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hehe, vi er fullt klar over at det er noen helt idiotiske tidspunker vi har satt opp de fleste turene på, og vi kommer heller ikke til å slutte med det første. Vi har prøvd å ha en "vanlig" departure tid, men da har flighten på en måte blitt litt for "normal". Vi ønsker å få noe spessielt av turen, noe merkverdig.. Og hvem i familien synes ikke du er litt tullete i hodet når du står opp klokken 0600 for å fly på en simulator? Det handler om opplevelsene, den stille atmosfæren og soloppgangen! Men, en forstår det ikke før man har vært med en tur, det er ikke foruten grunn at vi til stadighet setter slike "spesielle" tidspunkter. Siter
Daniel Eliassen Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Synes fortsatt det er veldig hardt å skulle stå opp klokka 6 pga en flytur i flightsimmen Siter
Christian Sager Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Da passerer jeg Southampton etter en noe krunglete rute. Beregnet Annkomst Lisboa er vel om et par timer hvis alt går som det skal;) Departure fra ENGM var kl. 18.55 (lokal tid) Siter
Christian Sager Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Landet i Portugal kl. 22.30 lokal tid. brukte 3 timer og 25 minutter ned.. hadde mye motvind Siter
Daniel Eliassen Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Hehe, hørtes ut som en fin tur dette Siter
Christian Sager Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 kjempe tur. men returen ble det ikke noe av i kveld.. men satser kanskje på i morgen kveld;) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.