Dag Johansen Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Webserveren vår har stoppet et par ganger de siste dagene, og jeg mistenker at dette skyldes at "serverrommet" mitt blir for varmt. Jeg skal derfor sette inn en ekstra ventil i rommet samt sette inn en vifte som drar ut varmluft gjennom en eksisterende ventil. Dette medfører at jeg må flytte unna maskinene mens jeg jobber med dette, og FlightSim.no vil derfor være nede mellom 13:00 og 15:00 i dag Siter
Dag Johansen Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Enkelte ganger går ikke ting så glatt som man tror. Jeg har fått alt på plass, men ventilasjonsviften jeg kjøpte har et lager som er såpass dårlig at det "romler" i halve huset. Denne må jeg bytte, og det kan være at det blir et kort avbrudd (5-10 minutter) senere i dag. Dette er noe jeg bare må beklage..... Siter
Simon Christensen Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Synes vi skal give en kjempe hånd, for hans arbejde her! Siter
Geir G Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Takker! Bare et spørsmål: Hvor mange timer bruker du på denne siden i uken? Siter
Dag Johansen Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Slik - Da var det gjort. Om ikke dette holder blir vel air condition det neste... Hvor mange timer bruker du på denne siden i uken? Har ikke peiling - Fra veldig få til alt for mange Siter
Lars K. Rønes Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Jeg kan sikkert ordne ei billig varmepumpe/aircondition løsning da jeg jobber med dette i Hamstad AS.. Lars Siter
Dag Johansen Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Takk for tilbudet. Vi får se utover sommeren om det blir nødvendig, og om så skjer tar jeg kontakt. Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. april 2004 Premium Medlem Skrevet 8. april 2004 Honør og Takk for servicen Dag. Må bare spørre om en ting, for tiden går så altfor fort. Jeg har fulgt med siden starten,Men??? Når ble Flightsim.no startet, jeg husker ikke datoen og år. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.