Gå til innhold

Gutta På tur - Påskeflight til Ibiza!!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

[image]http://www.home.no/icskaug/GPTposter.jpg[/image]

 

Da er påsken snart her, og det er uten tvil interesse for en ny gutta på tur!

Denne gangen har vi valgt å sette Ibiza som destinasjon, etter en avstemmning på www.flightsim.no forumet.

Avreise fra Gardermoen vil være Søndag 4. April klokken 08:00 norsk tid, med annkomst Ibiza klokken 11:30 norsk tid.

 

Vi vil gjøre dette som vi har gjort det før, du melder deg på turen, og får tilsendt gate, tid for avgang og flightlevel.

Men vi har gjort en liten vri denne gangen, returen er samme dag, med avgang fra Ibiza klokken 16:00 norsk tid!

 

Vi har som vanlig bestillt ATC, og derfor stilles det krav til dere som piloter.

Håper at dere stiller godt forbredt med det som skulle finnes.

Kart for Ibiza finner dere forøvrig her: http://ais.aena.es/aipeng/ad/ad2/ad2-leib/Ad2-leib_INDICE.html

 

Vi har fått en forespørsel fra VACCSCA om å bistå med noen piloter under en CPT som skal holdes på Gardermoen i det akutelle tidsrommet vi skal lande på Gardermoen.

Derfor er det HØYST NØDVENDIG at dere melder dere på for returflighten også!

De som evt. kunne finne på å "kaste seg med" kan oppleve forsinkelser ved annkomst.

Ønsker du å være med på begge turene, MELD DEG PÅ BEGGE TURENE!

Skal du fly i regi av GPT så er du påmeldingspliktig.

 

SISTE FRIST FOR PÅMELDING ER LØRDAG 3. APRIL KLOKKEN 18:00!!!

Dette gjelder for både tur og retur!

 

Da håper vi at så mange som mulig melder seg på, å tilbringer mange flotte timer med oss i luften!

 

MVH

Ivar Skaugstad & Julian Barratt-Due

Gutta på Tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig når det gjelder dere som avventer praktisk prøve, ta kontakt med meg icskaug@hotmail.com .

Vi har valgt å gå bort i fra ordningen med muligheter for praktisk prøve ved strøket teoriprøve med unntak av de med relativt mange timer logget på VATSIM.

 

Men nok en gang, dere som strøk, og har fått beskjed om at dere vil få en praktisk prøve, ta kontakt med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare 1 dag igjen til påmeldingen stenger, og jeg synes at det foreløbig har vært en VELDIG laber interesse for turen vår!

Vi har i dette tidspunkt to påmeldte for nedoverturen, og tre for returen.

Kom igjen nå folkens, har aldri opplevd en dårlig gutta på tur, selv om det er tidlig på morgenen, men stol på meg, det er verd det!

Håper på flere påmeldinger utover kvelden og morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig mulig å kun fly retur!

Vi har ingen "regler" som sier at dette ikke er lov, så vi hadde bare blitt kjempleglad om noen ble med, men det er jo selvfølgelig nedoverturen som er det store hvor man får alle minnene.. ""

Men du må melde deg på tilbaketuren også, dette er på grunn av en CTP test i det tidsrommet vi skal lande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner nå at flere av dere tror at departure fra ENGM er klokken 0600 lokal tid, men det er feil! 0600 UTC er 0800 norsk tid (sommertid = UTC+2)

 

Så dep på ENGM-LEIB er 0800 norsk tid

Og dep på LEIB-ENGM er 1600 norsk tid

 

Men da må jeg løpe og hente Ivar på Gardermoen, håper å se flere påmeldinger når vi kommer tilbake hehe! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...