Bobbo Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Kan dette gjelde oss...? Sjekk linken og finn ut selv.... http://www.laartcc.org/forum2/viewtopic.php?t=1296 Siter
Thomas Gundersen Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 hahahahahahahahahah....... lo godt der ja! Siter
Ilan Sharoni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er ganske utrolig at millioner av mennesker taster dag inn og dag ut men likevel kan jeg ikke huske når var siste gang jeg leste et slikt innlegg som jeg ikke kjenner fra før. En vits er morsom bare én gang, kan de ikke poste disse med en melodi slik at jeg vil glede meg like mye hver gang? . Siter
Einar Halvorsen Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det er ganske utrolig at millioner av mennesker taster dag inn og dag ut men likevel kan jeg ikke huske når var siste gang jeg leste et slikt innlegg som jeg ikke kjenner fra før. En vits er morsom bare én gang, kan de ikke poste disse med en melodi slik at jeg vil glede meg like mye hver gang? . ?????????????????? Siter
Bobbo Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Ilan....Nå skjønte jeg ikke helt hva du mener... Siter
Morten Nelson Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Aldri sett den før. Kanskje du kan komme med et eksempel på når denne ble vist sist? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.