Gå til innhold

Hvorfor tror dere at Perfect Fllight...


Anbefalte innlegg

Ja, jeg kan bekrefte at Perfect Flight er semre greier.

Jeg gikk selv i baret og kjøpte Jumbo 2004 gjennom Simmarket. Produktet virket ikke som beskrevet og tildels forringet enkelte fasiliteter i default FS. Det tok laaaang tid før et tullete svar fra Perfect Flight kom, men da hadde jeg allerede kontaktet Simmarket. Sistnevnte beklaget at produktet ikke svarte til det beskrevne og bestemte at de droppet å sende meg regning ! Jeg synes det var redelig gjort av Simmarket, tatt i betraktning deres egentlige ansvar som er å leie ut en markedsplass eller et torg om du vil. Det som forundrer meg er den manglende evne og unlatenhet vi opplever når det gjelder å rydde opp i fusk i denne bransjen. Men dette er vel mer kompleks jus enn som så antar jeg....................og dessuten er det vel noen som heller vil tjene litt penger.............

 

Jeg skulle ha unsdersøkt her på forumet først.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt PF B717, det er et "greit" panel.. Syntes det ligner freeware.. "" Utseenet er ok/litt over middels.. Er det noe du absolutt BØR holde deg unna er det Maddog pakken deres.. Dette er et eksempel på de FINE profuktene deres!

Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for.. Flyvende avfall.. ""

 

Herregud, det flyet der så jo ut som en slapp pølse som har ligget på grillen en god stund. Nei, unnskyld, dette er IKKE noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt PF B717, det er et "greit" panel.. Syntes det ligner freeware.. "" Utseenet er ok/litt over middels.. Er det noe du absolutt BØR holde deg unna er det Maddog pakken deres.. Dette er et eksempel på de FINE profuktene deres!

Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for.. Flyvende avfall.. ""

 

Nydelig fps. vennlig ai-fly, dette! eneste det er brukendes til!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt PF B717, det er et "greit" panel.. Syntes det ligner freeware.. "" Utseenet er ok/litt over middels.. Er det noe du absolutt BØR holde deg unna er det Maddog pakken deres.. Dette er et eksempel på de FINE profuktene deres!

Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for.. Flyvende avfall.. ""

 

Nydelig fps. vennlig ai-fly, dette! eneste det er brukendes til!! ""

 

Tror jeg ville unngått det flyet der som AI-fly også... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...