Joakim Valkvæ Volle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hvorfor tror dere at Perfect Flight lager så dårlige produkt? Har ingen av PF`S sine produkt selv, men etter det jeg har lest og sett på bilder så har jeg ikke villet kjøpe noe hos dem. Det eneste som jeg tror er litt verdt pengene må jo være PF sin B717. Siter
Gjest Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Har kjøpt PF B717, det er et "greit" panel.. Syntes det ligner freeware.. Utseenet er ok/litt over middels.. Er det noe du absolutt BØR holde deg unna er det Maddog pakken deres.. Dette er et eksempel på de FINE profuktene deres! Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for.. Flyvende avfall.. Siter
Daniel Eliassen Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 ok, jeg skjønner bare ikke vitsen med å kjøpe payware addon som du får tak i like bra freeware for Det er maasse addons der ute som ser mye mer intresant ut å bruke pengene på en perfekt flight Siter
Espen Furfjord Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Eneste PF produkt jeg har er Super Cobra'en Og den er veldig bra Siter
Carl Martin Mathiesen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Ja, jeg kan bekrefte at Perfect Flight er semre greier. Jeg gikk selv i baret og kjøpte Jumbo 2004 gjennom Simmarket. Produktet virket ikke som beskrevet og tildels forringet enkelte fasiliteter i default FS. Det tok laaaang tid før et tullete svar fra Perfect Flight kom, men da hadde jeg allerede kontaktet Simmarket. Sistnevnte beklaget at produktet ikke svarte til det beskrevne og bestemte at de droppet å sende meg regning ! Jeg synes det var redelig gjort av Simmarket, tatt i betraktning deres egentlige ansvar som er å leie ut en markedsplass eller et torg om du vil. Det som forundrer meg er den manglende evne og unlatenhet vi opplever når det gjelder å rydde opp i fusk i denne bransjen. Men dette er vel mer kompleks jus enn som så antar jeg....................og dessuten er det vel noen som heller vil tjene litt penger............. Jeg skulle ha unsdersøkt her på forumet først.....! Siter
Øyvind Hansen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Painten på den Learjeten deres ser helt grotesk ut, som om flyet har kollidert med en stor fugl slik at det har sprutet blod ut over hele fronten. Siter
Sean Berntsen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Det eneste som jeg tror er litt verdt pengene må jo være PF sin B717. Nei, nei og atter nei! Dette er bortimot det dårligste panelet som finnes til fs, free og pay. Siter
Andrè Amundsen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Har kjøpt PF B717, det er et "greit" panel.. Syntes det ligner freeware.. Utseenet er ok/litt over middels.. Er det noe du absolutt BØR holde deg unna er det Maddog pakken deres.. Dette er et eksempel på de FINE profuktene deres! Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for.. Flyvende avfall.. Herregud, det flyet der så jo ut som en slapp pølse som har ligget på grillen en god stund. Nei, unnskyld, dette er IKKE noe for meg. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Har kjøpt PF B717, det er et "greit" panel.. Syntes det ligner freeware.. Utseenet er ok/litt over middels.. Er det noe du absolutt BØR holde deg unna er det Maddog pakken deres.. Dette er et eksempel på de FINE profuktene deres! Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for.. Flyvende avfall.. Nydelig fps. vennlig ai-fly, dette! eneste det er brukendes til!! Siter
MN Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Har kjøpt PF B717, det er et "greit" panel.. Syntes det ligner freeware.. Utseenet er ok/litt over middels.. Er det noe du absolutt BØR holde deg unna er det Maddog pakken deres.. Dette er et eksempel på de FINE profuktene deres! Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for.. Flyvende avfall.. Nydelig fps. vennlig ai-fly, dette! eneste det er brukendes til!! Tror jeg ville unngått det flyet der som AI-fly også... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.