Gå til innhold

Oslo Lufthavn - Blandt de 5 beste!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Nyere tall viser at Oslo Lufthavn, som blir sendt på TVNorge er blandt de 5 mest sette TV programmene på TVNorge sist uke, med 186 000 seere!

Totalt sett kommer dokumentaren på en 16 plass av i alt 25 programmer fra de 5 mest sette TV kanalene i Norge.

Må jo virkelig si at dette ikke var en dum plasering, så vi får håpe på at flere TV kanaler ser muligheten for å skape flere flydokumentarer! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo hyggelig at denne dokumentaren får såpass bra

rating, det fortjener den.. så får vi kanskje se mere av

slikt senere også!..

 

PS:

 

Til de av dere som TROR fortsatt dere må velge mellom Autofil og "Oslo Lufthavn". Se på "Oslo Lufthavn" på TvNorge på Søndag, og se heller reprisen på "Autofil" på NRK1 dagen etter - på Mandag. (Eller via web-tv, har sittet

og kost meg med masse Autofil og Borettslaget-klipp som ikke har vært vist på tv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes muligheter for å ta opp programmet vet dere ""

 

Jeg personlig tar den opp (på miniDV) og er igang med å lage en DVD av den til privat formål. På to plater får jeg plass til noenlunde kvalitet (6 episoder av ca 23min og 30 sekunder på hver episode på hver DVD plate). Lager noe menyer og stasj også, har igrunn tatt helt av hele prosjektet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilgæren, men synes at Autofil er noe av det teiteste som finnes...

 

Trafikmagasinet på SVT er et eksempel på et ekstremt bra bil-program med programledere med kunnskaper utover fjortissnivå.

 

På samme måte: Det skjer rett og slett ikke nok på Gardernmoen at man kan lage en serie ala Heathrow...

 

Er det noen som så det tilsvarende programmet om H'Hare på Discovery (Extreme Machines - Chicago O'Hare Airport)? Det var greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...