Ivar Skaugstad Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Nyere tall viser at Oslo Lufthavn, som blir sendt på TVNorge er blandt de 5 mest sette TV programmene på TVNorge sist uke, med 186 000 seere! Totalt sett kommer dokumentaren på en 16 plass av i alt 25 programmer fra de 5 mest sette TV kanalene i Norge. Må jo virkelig si at dette ikke var en dum plasering, så vi får håpe på at flere TV kanaler ser muligheten for å skape flere flydokumentarer! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Det var jo hyggelig at denne dokumentaren får såpass bra rating, det fortjener den.. så får vi kanskje se mere av slikt senere også!.. PS: Til de av dere som TROR fortsatt dere må velge mellom Autofil og "Oslo Lufthavn". Se på "Oslo Lufthavn" på TvNorge på Søndag, og se heller reprisen på "Autofil" på NRK1 dagen etter - på Mandag. (Eller via web-tv, har sittet og kost meg med masse Autofil og Borettslaget-klipp som ikke har vært vist på tv..) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 I mitt tilfelle går kanalskifting flittig på Søndagskveld.. Men Web-TV, den hadde jeg ikke tenkt på, kanskje et smart alternativ de kommende Søndager? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Jepp, det anbefales!!! (når vi tross alt må betale denne f... tv-lisensen uansett.. he he). Er ihvertfall masse bra å tippe på via NRK's web-tv, artig å titte igjennom "gamle" ting. Og evt. få sett Autofil-episoder man kanskje har gått glipp av osv.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 Team-Antonsen har gått på Web-TV til meg flere ganger, en blir jo aldri lei! Siter
Geir G Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Se på Oslo Luftmavn selfølgelig! Etter flyene synes jeg Maxwell virker som en rå kul hund Hadde en make hund som gikk bort for en stund siden (Ikke lenge siden) Siter
Gjest Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Håper at den kommer på DVD, da jeg har nesten aldri tid til å se den Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Mangla eit alternativ: Nei, har ikkje TV Norge Hadde eg hatt tilgang på det her heime så hadde eg nok sett på det Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Det finnes muligheter for å ta opp programmet vet dere Jeg personlig tar den opp (på miniDV) og er igang med å lage en DVD av den til privat formål. På to plater får jeg plass til noenlunde kvalitet (6 episoder av ca 23min og 30 sekunder på hver episode på hver DVD plate). Lager noe menyer og stasj også, har igrunn tatt helt av hele prosjektet Siter
Joakim Brestrup Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Er bilgæren, men synes at Autofil er noe av det teiteste som finnes... Trafikmagasinet på SVT er et eksempel på et ekstremt bra bil-program med programledere med kunnskaper utover fjortissnivå. På samme måte: Det skjer rett og slett ikke nok på Gardernmoen at man kan lage en serie ala Heathrow... Er det noen som så det tilsvarende programmet om H'Hare på Discovery (Extreme Machines - Chicago O'Hare Airport)? Det var greier! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.