aleksander rødland Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei jeg har nettop lastet ned den nyeste fsupic fra filbiblioteket men så vet jeg ikke hvordan jeg registrerer den. Trenger svar fort skal fly online! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Du oppretter en konto hos www.simmarket.com der du oppgir diverse personlige data. Etter å ha fått brukernavn og passord bestiller du så FSUIPC 3. Du må betale (20 Euro) med et kredittkort, og du har koden innen 24 timer (vanligvis langt kortere tid). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er gratis å registrere SB da.... Søk litt her på fs.no så finner du serial og sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 koden for SB fins på VATSIM. Så den i manualen for oppkobling mot VATSIM med SBRelay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vær så god! Name = squawkbox / Key = LWVQ 7I2V 9GPB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 hvor skal jeg skrive den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hvor skal jeg skrive den? http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=&Number=227110&page=0&view=collapsed&sb=5&o=7&fpart=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 sorry. har lest den no og skal prøve og følge den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 sorry. har lest den no og skal prøve og følge den Hehe, det er ingenting å beklage, ville bare si i fra om at man av og til kan gjøre en liten innsats ved å lete litt igjennom forumet og lese forskjellige readme filer før man spør her på forumet. Ville vel sagt at man kan sende sine "nødrop" her! Lykke til vidre mate! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er gratis å registrere SB da.... Søk litt her på fs.no så finner du serial og sånt... Har jeg misforstått totalt her? Mente han spurte om registrering av FSUIPC. SquawkBox var ikke nevnt, men greit å få info om dette også.... for all del. Bukker og takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei. Det jeg mente var at det er gratis å "åpne" FSUIPC slik at SB funker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ok, da så Jeg hadde i alle fall problemer med min uregistrerte versjon av FSUIPC 3.x sammen med FS2002 og SB. ATC så meg ikke selv om jeg stod utenfor "døra" hans. Dette problemet ble borte etter registrering. På kjøpet fikk jeg tilgang til en mengde ekstrafunksjoner som er kjekke å ha. Kanskje det går an å registrere denne uten å betale for den og på den måten få den til å virke? Personlig har jeg ingen motforestillinger mot å betale noen kroner for et bra program. Fortsatt virker versjon 2.x uten registrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ok, da så Jeg hadde i alle fall problemer med min uregistrerte versjon av FSUIPC 3.x sammen med FS2002 og SB. ATC så meg ikke selv om jeg stod utenfor "døra" hans. Dette problemet ble borte etter registrering. På kjøpet fikk jeg tilgang til en mengde ekstrafunksjoner som er kjekke å ha. Kanskje det går an å åpne denne uten å betale for den og på den måten få den til å virke? Personlig har jeg ingen motforestillinger mot å betale noen kroner for et bra program. Fortsatt virker versjon 2.x uten registrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.