Gå til innhold

Helikopter i luftforsvaret


Gisle Paulsen

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg kan huske, har luftforsvaret Bell 411 (eller er det 412) helikoptere, mens sjøforsvaret har noen Lynx som brukes i Kystvakten. Bell 412 ser jeg finnes i noen utgaver på flightsim.com, men 411 og Lynx finner jeg ingen av.

 

Er det noen som vet om disse finnes, og i tilfelle om det er noen som har laget norske texturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes to Lynx'er i norske farger, den ene er laget av Dennis Da Silva, og repaintet av Jens-Ole (fra forumet her), den andre husker jeg ikke hvem det er som har lagd...men den ser ikke noe bra ut i allfall...

 

Forresten er det Bell-412 luftforsvaret flyr...411 vet jeg ikke om eksisterer engang, aldri hørt om det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg kan huske, har luftforsvaret Bell 411 (eller er det 412) helikoptere, mens sjøforsvaret har noen Lynx som brukes i Kystvakten. Bell 412 ser jeg finnes i noen utgaver på flightsim.com, men 411 og Lynx finner jeg ingen av.

 

Er det noen som vet om disse finnes, og i tilfelle om det er noen som har laget norske texturer?

 

Sjøforsvaret har ingen egne helikoptre, alle tilhører Luftforsvaret. Men 337skv med Lynx flyr mye fra kystvaktskipene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...