Gisle Paulsen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Etter hva jeg kan huske, har luftforsvaret Bell 411 (eller er det 412) helikoptere, mens sjøforsvaret har noen Lynx som brukes i Kystvakten. Bell 412 ser jeg finnes i noen utgaver på flightsim.com, men 411 og Lynx finner jeg ingen av. Er det noen som vet om disse finnes, og i tilfelle om det er noen som har laget norske texturer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det finnes to Lynx'er i norske farger, den ene er laget av Dennis Da Silva, og repaintet av Jens-Ole (fra forumet her), den andre husker jeg ikke hvem det er som har lagd...men den ser ikke noe bra ut i allfall... Forresten er det Bell-412 luftforsvaret flyr...411 vet jeg ikke om eksisterer engang, aldri hørt om det ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Paulsen Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Joda, 411 eksisterer så vidt jeg vet. Men da er det 412 jeg har noen gode minner fra... Kjenner du forresten til scenery over ENRY for FS 2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Etter hva jeg kan huske, har luftforsvaret Bell 411 (eller er det 412) helikoptere, mens sjøforsvaret har noen Lynx som brukes i Kystvakten. Bell 412 ser jeg finnes i noen utgaver på flightsim.com, men 411 og Lynx finner jeg ingen av. Er det noen som vet om disse finnes, og i tilfelle om det er noen som har laget norske texturer? Sjøforsvaret har ingen egne helikoptre, alle tilhører Luftforsvaret. Men 337skv med Lynx flyr mye fra kystvaktskipene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Sjekk om du finner noe på HoverControl.com. Tror jeg ihvertfall så en brukbar 412 der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 bare for å være pirkete : de flyr med Bell 412 SP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Og vet du hva SP står for da? Jeg vet, men vil se hvor mange som vet det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Special Preformance Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Står jo selvfølgelig for "Super Power"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Eller dere tar feil begge to. Det står nok for Standard Power. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 nix Special Preformance *sta som en bokk* vi får heller en som er BOMBESIKKER! altså en som flyr dette Bell 412 SP på ordentlig til å svare!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vel, i følge Janes Aircraft Reconition Guide og et utall websider så står SP for Special Performance.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vel, i følge Janes Aircraft Reconition Guide og et utall websider så står SP for Special Performance.. Aldeles Korrekt Hilsen en som fulgte produksjonen og tok bilder av samtlige norskbygde da de enten var nymalte eller i primer PS: Noen som har et fint bilde av 33130 som de vil dele på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja, ok da Så tok jeg vel feil, men jeg får legge skylden på min far, da han var den som fortalte meg dette . Selvfølgelig skal jeg nok ta litt skyld også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Da lærte jeg faktisk noe nytt i dag også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.